Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '06

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Bir gün sizde dinlenin

Bir gün sizde dinlenin
 

Bugün mutsuz musunuz? Üzerinizdeki o olumsuz enerjiyi kalırmak mı istiyorsunuz?O zaman benim önerilerimi dinlemenizde fayda var. Unutmayın huzur insanı her yönden etkiler.

Eğer mutsuzluğunuz yorgunluk ise buna bir çok çözüm yolu var. İnsan ya kassal-sinirsel olarak yorgundur. Ya da içindeki kötü (yani olumsuzluk) enerjiyi atamamıştır.

Kassal ve ruhsal yorgunluklar için şu adımları uygulamalısınız:

1. İlk önce kendinizi bütün işlerinizden ayırmalısınız. Kendinizi tamamen dinlenmeye adamalısınız.

2. Yumuşak bir kanapeye rahatlamış bir pozisyonda oturun ve gerinme hareketleri yapın.

3. Eğer kış ise sıcak bir şey için (kesinlikle kahve siyah çay gibi bir şey olmasın)Yaz ise meyva sularını öneriyorum.

4. Kendinizi mutlu hissetmeniz için yaptığınız başarıları hatırlayın. Sizinde biraz şımarmaya ihtiyacınız var.

5. Çok azda olsa çikolata yiyin (mutluluk hormonu salgılıyor)

6. Hafif sesli güzel anlamlı sevdiğiniz bir şarkı dinleyin. (clasic müzik gibi)

7. Sevdiğiniz insanların fotoğraflarına bakın.

8. Bugün süresince tam bir pollyana olun.

 
Toplam blog
: 8
: 1195
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

Adım Gencay. Setbaşı İlköğretim Okulu'na gidiyorum. Tam bir Harry Potter hayranıyım. Kitaplarını del..