Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün..

Bir gün..
 

Bir günümü bana verin,

Kimse gelmesin peşimden!

Görenler de merak etmesinler: "ben kimim?"

Yalnızca bir günümü bana verin.


Bir günümü bana verin,

Anlatmasın kimseler, duymasınlar beni..

O gün hayatla aramda, bir sır olarak kalsın.

Hayatımda o gün sadece benim olsun..


Bir günümü bana verin,

Uzaklarda ve yalnızca bir gün olsun..

Öyle bir gün ki,

Düşündükçe kalbim huzurla dolsun.


Bir günümü bana verin,

Haber salın anam ağlamasın!

Kızı yad ellerde değil!

Yas tutup, karalar bağlamasın..


Bir günümü bana verin,

Mecnun bile yoluma çıkmasın!

O yüce sevgiye inat,

Sevdiğim bile yanımda olmasın.


Bir gün istiyorum ya, sadece bir gün!

Bırakın da benim olsun.

Uçurum kıyılarında gezinsem bile,

Kimse gelip durdurmasın.


Bir gün istiyorum, benim olsun.

Kimse gelip paylaşmasın!

O gün hayatımın günü,

Mutluluğumun sırrı olsun...

BEZAR GÜL..

 
Toplam blog
: 22
: 455
Kayıt tarihi
: 06.10.09
 
 

26/05/1989 Adıyaman doğumluyum. İlk ve ortaöğrenimimi Adıyamanda tamamladım. Gaziosmanpaşa Üniver..