Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir Gün

Her şeyim olacak bir gün

Ben de güleceğim, ben de seveceğim, ben de mutlu olacağım

Zaman benim için tükenecek

Gün benim için aydınlanacak, işte o zaman

Benim günlerim geldi diyeceğim geçen aylara.

Her şeyim olacak bir gün

Tuttuğum dilekler gerçekleşecek, hayallerim süslenecek

Sonsuz sevgiyi tadacağım, tarihdeki tüm aşıklar kıskanacak

Ben de seveceğim ıskanacak nice sevdalılar.

O gelmeyen gün gelse artık tanrım

Ben de yaşasam hayatı doya doya

İçsem mutluluğu yudum yudum

Yine umutluyum ben zamana karşı

Çünkü bekliyorum yine gelecek olan o günü

Evet, gelecek oda, beni sürükleyecek nice güzelliklere

İşte yine diliyorum tanrıdan, gel artık bekliyorum seni diye.

Diyeceğim ben de nice insanlara

Bir günüm vardı, günlerden daha şen daha parlak

Etrafa hep neşe hep mutluluk saçacak bir günüm vardı diyeceğim

Bekleyecekler benim gib gelecek olan o günü.

Yıllar geçti aradan, ben mutlu ben yine de umutlu

Hep bekledim, hepte bekleyeceğim o günü,

Gelmesede şu an gelecek bir gün buna inanıyorum

Çünkü biliyorum tanrının bana gösterdiği yolu

Zaman geçti belki ama, asla silemedi içimdeki umudu

Bekleyeceğim yine ben hep umutlu o günü

Ve her şeyim olacak bir gün.

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..