Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir gün

Bir gün
 

BELKİ BİR GÜN

yalnızlığımı

yalnızlığına ortak etmem

ışık yakmam karanlığına

uzaktan bakarım sana

uzaktan dokunurum saçlarına

uzaktan sever koklarım

belki öperim dudaklarından

dilimle toplarım gözyaşlarını

yaşlar süzülürse yanaklarından

belki bir gün

belki bir gün karanlıkta

yalnızlık çıkar gider

odandaki  pecerenden

ay ışığı dolar içeriye bir yerlerden

belki bir gün yaşamaya başlarsın

kaldığın yerden

belki bir gün, ben çıkar gelirim

kim bilir nerden

sana su getiririm bin dereden

belki seversin beni

yüreğinin bir köşesinden

belki bir gün

belki bir gün

belki bir gün

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..