Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir güne daha merhaba derken

Bir güne daha merhaba derken
 

Alıntı


İşte yeni bir güne daha merhaba dedik

Sabah kalkıp yıkanan yüzlere takılan maskeler

Hanımefendiler

Beyefendiler

Herkes insanları seviyor, hayvanları seviyor, vatanını seviyor

Herkes haksızlığa gelemediğini söylüyor

Herkes merhametli olduğunu söylüyor

Trafikte beklerken su satmaya gelen çocuğu azarlayan o adamda yardım severlikten bahsediyordu az önce

Gün biterken iki üç insanın katledilmesi

Birkaç tecavüz

Soygunlar

İhanetler

Hırsızlıklar

Gasplar

Birkaç köpek ölümü, üzerine kızgın yağ dökülen hayvanlar…

Şaşırmıyoruz çünkü alıştırıldık

‘’Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın’’

Bol ihanet

Bol dedikodu

Abartılı ve samimiyetten uzak bir oyun

Figüranlıktan başrole terfi etmiş bir toplum

Ve o toplumun parçası olan bizler

Samimiyetsizlikle

Kötülükle beslenen bir senaryo

Kötülüklerle beslenen bir düzen

Şimdi

Perdeler kapansın lütfen.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..