Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

19 Ekim '12

 
Kategori
Güncel
 

Bir günlük sünni ol oğlum... ''İstanbul Büyükçekmece'de Deprem!!!''

İstanbul Büyükçekmece’de Deprem!!!

Bugün merkez üstü Büyükçekmece olan bir deprem yaşadık… Eh Büyükçekmece’de yaşadığım için, bunu birazcık daha yakından hissettik tabii. Allah beterinden saklasın deyip normal hayatımıza devam ettik…

Malum bugün Cuma ve tam da öğlen saatiydi… Kıyılan midemi yatıştırmak için önüme ilk çıkan esnaf lokantasına girdim. Siparişlerimi verdim ama bir yandan da beklerken önümdeki ekmek sepetinden aldığım bir küçük dilim ekmekle masadaki pul biberi buluşturuyordum. Yemek için… Bayılırım..

Birden yan masada yemek yiyen iki genç adamın konuşmaları dikkatimi çekti… Ne yalan, ister istemez dinledim tabii… Kulak bu! Sağır değilse duyuyor kardeşim…

İşte o konuşma:  

Biri diğerine; "Oğlum, Cumaları namaza gel, bir saat yemek, bir saat namaz, iki saat mesaiden kurtarırsın" diyor.

Diğeri cevap veriyor;  "Ama ben Alevi'yim" diye!

Ötekisinden beni kahkahaya boğan aynı zamanda da düşünmeme sebep olan cevap geliyor; "bir günlük Sünni ol oğlum, ne çıkar ki bundan."

Dedim ya gülerken düşündüm diye!

Hakikaten de bir günde olsa ama konu ne olursa olsun, keşke kendimizi bir diğerinin yerine koyabilsek… İşte o zaman çok daha hoş görülü olacağımızdan eminim… Diyelim ki bunu denedik ve hiçbir şey olmadı… Olmasın… Yer yerinden oynamaz ya!.. İnsanlığın iyiliği için, yarınsız kalmamak için, denemekte fayda var kardeşim…

‘’Melekler Yüreğinizden Öpsün’’

 Sabiha Rana

www.sabiharana.com

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..