Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir haber gönder

Ne selamın gelir ne sen gelirsin

Nerde kaldın bilmem duyulmaz sesin

Bir bilsem şimdi sen nerelerdesin

Bulutlarla bana bir haber gönder

*

Ekin oldum harmanlarda savruldum

Hamur gibi sevdalarla yoğruldum

Senin hasretine yandım kavruldum

Rüzgarlarla bana bir haber gönder

*

Duman oldum dağ başını bürüdüm

Deli oldum hiç durmadan yürüdüm

Yokluğundan günden güne eridim

Yağmurlarla bana bir haber gönder

*

Senden başka bu derdime yok çözüm

Unuttuysan sana yoktur hiç sözüm

Sen olmadan yaşamakta yok gözüm

Turnalarla bana bir haber gönder 

 
Toplam blog
: 111
: 123
Kayıt tarihi
: 30.09.12
 
 

1952 İspir doğumlu Ozan Nurettin Aktaş'ım. İlk ve Orta Okulu İspir'de Liseyi İstanbul'da okudum. ..