Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Futbol
 

Bir Havva kızının taraftar halleri...

Bir Havva kızının taraftar halleri...
 



Malum, bu senenin lig şampiyonu Beşiktaş. Takımı tebrik ederken bir yandan da kendi hallerimi düşündüm. ''Futbol ve ben'' hallerimi yani.

Pek acar bir taraftar sayılmam. Maça gitmişliğim de yoktur. Hayatımda gittiğim tek maç 25 yıl önceki Fenerbahçe - Galatasaray maçıydı ve kaptan Cemil'in jübile maçıydı. Dayım götürmüştü de öyle gitmiştim.

Has bir Fenerbahçeliyim diyebilirim. Her ne kadar takımı bilmesem de, sporcuları tanımasam da, antrenörden haberim olmasa da kalu beladan beri FB'liyim çok şükür. Yensek de yenilsek de, şampiyon olsak da olamasak da, yağmurda, çamurda, karda, kışta, yazda, havada, karada evelallah FB'liyim.

Takıma kızmadım, küsmedim hiç. Birileri gibi dandik bir iddaa kuponuna da satmadım takımımı :)

Not: Bu lafımın önünde saygıyla eğilin ve yolu açın lütfen! O laf geze geze gidip kimin kafasında paralanacağını gayet iyi biliyo :)


Fenerbahçe dışında ayrıca ALTAY' ı da tutuyorum.

Niye?

Bir fikrim yok. Ciddi ciddi bilmiyorum bunun sebebini.

Karşıyaka var, Göztepe var ama yok, benim gönlüm Altay'da.

Daha el kadar bebeyken, İzmir'i rüyamda bile görmemişken önce Allah, sonra Fenerbahçe sonra Altay dermişim.

Ne takımdan haberim var, ne renklerini bilirim, ne de maçını izlemişim.

Küçükken televizyonda da hiç izlediğimi hatırlamıyorum.

Sebebini bilemediğim has bir Altay sempatisi var bende.


Hadi ona iyi kötü bir kulp takarım az daha zorlasam kendimi.

Ya Manchester United' e ne demeli?

Dünya takımlarından da ManU ları tutuyorum.

Niyeyse :)

O takımın da ne maçlarını takip ederim, ne sporcularını tanırım ne de renklerini bilirim.

Bu sene onlar da İngiltere' de lig şampiyonu oldu.

O kadarını da biliyom tabe :)

Antrenörleri de 20 yıldır değişmedi.

Bizdekiler neredeyse günde beş vakit değişiyor malum :)


Fenerbahçe'yi tutmamı anlarım.

Altay'ı niye tutuyorum?

Bilmem :)

Manchester United' i niye tutuyorum?

Bilmem :)

Tutuyorum işte :)

Bilmem niye :)



 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..