Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir hayal

Bir hayal
 

kapı


Hoşçakal demeye geldim sana

Bir bardak demli çayını içip gitmeye geldim

Sen hoşgeldin der gözlerinle bana bakıcak sıradan iki üç cümle söyleyeceksin

Arkasından,

'Çay içer misin? 'diyen sözlerinle misafirperverliğini gösterecek, ben geldiğim sebebi unutacağım.

Gözlerin içimi delirticek ama kapılmayacağım

Merak etme kalıcı hiç değilim bir bardak çay ve hoşçakal

Gitmek ve Kalmak arasında bir çizgide geliş sebebimi unutturmayacağım

İkinci çayı içmeden kalkmalı

Artık hazırım zili çalabilirim ya evde değilsen ya misafirin varsa
ya da her ne ise bir şey

Kapıdan da hoşçakal diyemem ki

Son bir nefes işte evet AÇTIN, beklemiyordun biliyorum

Bende beklemiyordum

Çok heycanlıyım, hemen çıkmalıyım der vücudum beni ele veriyor

Sakinleşmeli

İç sesim sus artık yeter

Elimde bir bardak demli çay herzaman olduğu gibi şekersiz acı

Sıradan sözler tükendi

Gitmeli değil mi artık vakit geldi

Neden geldin der bakışların sorgulu ve mutlu

Demli bir çay içip sende kalan gözlerimi alıp gitmeye geldim

Hoşçakal

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..