Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '12

 
Kategori
TV Programları
 

Bir Hülya Avşar klasiği: Aaah Ah Neredesin Çağrı Emrah… / ”O Ses Türkiye” 7. Canlı Eleme – 12/02

Bir Hülya Avşar klasiği: Aaah Ah Neredesin Çağrı Emrah… / ”O Ses Türkiye” 7. Canlı Eleme – 12/02
 

Çağrı Emrah eleneni yıl oldu, sen hala oralarda mı kaldın dediğinizi duyar gibi oluyorum… Ama ne yapayım, Fatma İşcan ‘ ın her galip gelişinde o eski yaralarım depreşiyor ve Fatma buralarda olmamalıydı diye hayıflanıyorum derinden derinden…

Çağrı buraları görmüş olsaydı, bırakın yarışmayı kazanmayı, O’ nu daha şimdiden Türk müziğinin genç starı diye bağrımıza basmış olurduk… Belki Fatma ilk turu hariç, diğer tüm aşamalarda iyi söyledi ve oldukça fazla yol kat etti…

Ama Çağrı’ daki potansiyelle karşılaştırıldığında, kendini geliştire geliştire şu anki geldiği noktada dahi Çağrı’ nın gerisinde olurdu her şekilde.. O sebeple son elemedeki İrem ile girdikleri kapışmaya bu duygular ve düşünceler eşliğinde yaklaştım..

Fatma , ” Dert Bende Derman Sende ” ve ” Bir Ben Bir de Allah Biliyor ” şarkılarını söyledi yarı finalde ve yine her zamanki ağdalı şarkıların solisti havasındaydı… İrem ise çeşitliliğinden örnekler sunarcasına bir duruşla, ” Objection ” ve ” Masal ” şarkıları ile çıktı karşımıza…

Belki ister istemez taraflı bakıyorum olaya, ama bu sefer de yine Fatma ‘ nın elenip İrem ‘ in finalde boy göstermesini istedim… Ama Hülya ‘ nın buna izin vermeyeceğinden adım gibi emindim… Düşündüğümde oldu ve Avşar kızı % 55 e % 45 oranla Fatma lehinde oy kullandı ve sonuç olarak halktan gelen oylarla birlikte 58 e 42 Fatma finale çıktı…

Yetenek Süpürücüsü Hülya Avşar ‘ ın bu tür seçimlerine asla ve asla katılmadığımı bir kere daha belirtip, yarı finaldeki elemelerinin de hatalı olduğunun altını çizmek istiyorum… Bana göre finaldeki rakipleri ile karşılaştırıldığında Fatma ‘ nın hiç mi hiç şansı bulunmuyor…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

www.hayatveinsan.com/bir-hulya-avsar-klasigi-aaah-ah-neredesin-cagri-emrah-o-ses-turkiye-7-canli-eleme-12022012-video-linkleri-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..