Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

İhtimal

İhtimal
 

Sana ‘seni seviyorum’ diyemedim.
Seni sevmediğimden değil,
İçimden ‘sevdim’ dediklerim, hep uzaklara gittiğinden.
Defa kez bekledin biliyorum,
Yıprattım seni,
Beklettim.
Bekledin.
Uzaktın bana.
Bir ihtimaldi seninle göz göze gelmek.
Ve ben her defasında işte bu ihtimali sevdim.
İçinde senin olduğun tüm ihtimalleri sevdim.
O yüzden beklettim.
O yüzden bekledim.
Bir şehir hatırlatır şimdi seni bana.
Oysa ben hep ikimizin de şehri aynı olsun istedim.
Benim gelişimin senin gidişine denk düştüğü bir şehirdi sadece ortak noktamız.
En zamansız gelişti bu.
En zamansız gidişti bu.
Kaç kişi bilir en son gezdiğimiz caddenin en sevdiğim cadde olduğunu.
Şahidi var mıdır, o caddedeki birçok kişiyi sana benzettiğimin.
Tuhaf bir ihtimal hesabı seni getirir mi şimdi bu şehre.
Belki.. Bir ihtimal sadece.
Şurada, bildiğin o köşede, seninle yan yana olmak.
Bir ihtimal.
En güzel ihtimal.
En gerçek.
Bir ihtimaldi sadece seninle aynı şehirde karşılaşmak.
Uzak bir ihtimal.
Çok şey daha rahat anlaşılacaktı böylece,
Belki biraz uzlaşacaktım uzaklıkla,
Sen gülerken gözlerine bakacaktım,
İsmini en güzel ben söyleyecektim,
Bütün harflerin üstüne basa basa.
Bir kez, tek bir kez gözüne bakma ihtimali,
Belki seni bağlayacaktı bana.
Sen konuştukça ben sustum.
Aslında ben sadece yüzümden okunur sandım,
Sana ‘seni seviyorum’ demedim,
Seni sevmediğimden değil,
İçimden ‘sevdim’ dediklerim, hep uzaklara gittiğinden.
İçimden ‘sevdim’ dediklerimi, birer birer kaybettiğimden.
İçimden sevdiğimden.
Tesadüf, uzak bir ihtimal, ya da her nasıl olursa,
Daha gerçekçi olabilme ihtimali.
Daha gerçek kalabilme ihtimali.
Daha yakın.
Ben her defasında işte bu ihtimali sevdim.
 
..
© hoPeace
09.03.2009  01:10 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..