Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir iklim ölür- ben hala seni düşünüyorum

Serçe kanatları hazan kokuyor,
Dem be dem ruhumun kılcalında.
Yorgun palmiyeler gülümsemede
Yapraklarda bir ikindi burukluğu.

Ben hala seni düşünüyorum.

Güneş ihtiyar kirpikleriyle sıska,
Sermest bir sızı gibi yalayarak sevişir
Retinamın ıslaklığıyla.

Bu kurtlar sofrasında
Bir karınca telaşı.
Açlık duyumsaması ürküntüsüyle
Doludizgin....Dönen bir deveran.

Bir yaşamak kayar uçurumdan.
Hazan yolculukların temaşasına
Bırakıp ruhunu.
Çiğnenmiş gazel olur
Misyonu yitik bir iklim.

Ben hala seni düşünüyorum.

Yorgun bir derviş ser verir.
"Dağ yürümezse Abdal yürür"
Ve yürür hiçliğin derinliğine.

Yeni heyecanlara, yeni doğumlara
Kar boran da olsa....
İyi şeyler düşünüyorum ölümüne.

Yeni güne bir iklim can çekişmekte,
Cıvan bir filintanın namlusunda.
Bir kurşun ağırlığında soğuk.

Yangın aşklar mola verir
Boş beşik çingene sepetleri.
Ve ben hala seni düşünüyorum,
Bir vuslat telaşesi bekler
Gelip oturur gözbebeklerime...

 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..