Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Bir ileri çokça geri

Bir ileri çokça geri
 

Nerede bir şiir görsem yaslarım başımı

ağlamaya nereden başlayacağımı bilemeden…

 

gün akıttıkça batımına güneşi

bir gece daha soyunur iliklerime

ve asarım gölgemi  düşlerimin kıyısına

 

“yak bir cigara daha” der gözlerinin karası

cigaram yandıkça yıldızlar söner tek tek

cigaram söndükçe de mahzenler tutuşur içimde

yanarım üzüm üzüm gözlerinde

 

ateş benim

doğamadığım küllerimde

 

adı olmayan bütün cenazeler de benim

tutulmayan saflar

rengi solmuş serviler

ve amini olmayan tüm dualar da

 

bütün göçlere el salladım ardı sıra

 

iklimlerimi yapraklara

yaprakları da takvimlerime astım

sayılı ömür oldum nefesimde ama sayamadım

 

nerede bir cellat görsem uzatırım başımı

ölmeye nereden başlayacağımı bilemeden

 

yelkovan akrebin kıskacında

ömrüm yokluğunun sarkacında

 

tik tak

tak tik

bir ileri çokça geri

saatte bizi çok olmuş bizden geçeli

ve artık ölmeli…

 

ilhanaşıcınisanikibinonaltı

 

 

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..