Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bir İntikam Dürtüsü

Bir İntikam Dürtüsü
 

Bir intikam dürtüsü şimdi içimde.
Bana bakmadığın gibi bakacağım sana.
Hiç beklemediğin anda tutturacağım,
Sevda sözcüklerini avuçlarına.
Önce bir afallayacaksın, dilin tutulacak.
Hiç yaşamadığın bir duygunun esiri olacaksın.
Tüm hücrelerinde sebepsiz yangınlar çıkacak.
Karşı koymaya bile mecalin kalmayacak.
Ürpereceksin içten içe.
Mesela hayaller kuracaksın tüm olumsuz boşluklara.
İçine kapanacaksın, kimseye anlatamadığın korkuların olacak.
Ve kendinle yüzleşmeye yüzün dahi kalmayacak.
Mevsimlere de küseceksin,
İnan bana güneş bile sabahlarına doğmayacak.
Şimdi biriktirdiğim tüm şiirleri,
Kapının eşiğine bırakıyorum.
Bundan sonra sen yan, ben artık dayanamıyorum.

Bu sözleri sana yazdım kitabından....

Sinan YILDIZLI Sahildeki Şair
 

 
Toplam blog
: 18
: 119
Kayıt tarihi
: 16.02.18
 
 

Merhabalar : Ben Sinan YILDIZLI  1983 İstanbul duğumluyum. Farkıda mısın? ve Bu sözleri sana yazd..