Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '17

 
Kategori
Teknoloji
 

Bir iPhone ile Neler Yapılır?

Bir iPhone ile Neler Yapılır?
 

Bilenler bilir Steve Jobs’a ve bakış açısına olan hayranlığım ayrı bir yerdedir. Teknolojiyi en anlaşılır, en sade, en şık şekilde hayatımıza sokan bu adamdan bağımsız iPhone ile aramdaki ilişki bir cep telefonunun çok çok ötesinde.

Her yeni ürün lansmanı sonrası aynı soru bangır bangır soruluyor. ‘Bir telefona bu kadar para verilir mi?’

Bence verilmez… Neden mi?

Eğer bu cihazı ‘alo’ demek, mesaj yazmak, Instagram’da o ne yapmış bu ne yapmış bakmak, Facebook’tan ahkam kesmek ve navigasyonda yol bulmak için kullanıyorsanız, bence de satın almayın zaten.

Geçtiğimiz hafta Kristal Elma’ya gittim, adamlar bangır bangır bağırıyorlar Uzay Çağı’na giriyoruuuuuzzzzz!!! Bu ne demek? Manuel hayat yerini teknolojinin nimetlerine bırakıyor demek.

iPhone gibi bir cihazı yalnızca telefon olarak kullanmanın öncelikle cihaza hakaret, sonra da cehalet olduğunun farkında mıyız?

Bir iPhone ile neler yapılır?

Hızlıca sıralayayım kendi yaptıklarımdan bazılarını…

-Yeni bir dil öğreniyorum

-Spor yapıyorum

-Meditasyon yapıyorum

-PMS dönemlerimi rahat geçirmek için araçlar kullanıyorum

-21 günlük yardımcıları ile değiştirmem gereken alışkanlıklarımı değiştiriyorum veya yeni alışkanlıklar ediniyorum

-Çocuklarımın güvenliğini kontrol ediyorum

-Sağlık takiplerimi yapıyorum

-Müzik dinliyorum

-Çocuklarıma öğrenmekte zorluk çektikleri konuları eğlenceli bir şekilde öğretiyorum

-Alışveriş yapıyorum

…daha sayayım mı?

Bu tip bir cihaz ile kronik bir rahatsızlığınızı kontrol altına alabilir, yardımcı uygulamalar ile kariyerinizde fark yaratabilir, para kazanabilir, sanat ile iç içe olabilirsiniz.

Tek bir kutu içinde dünyayı parmaklarımızın ucuna getiren bu cihazı bir YAŞAM KOÇU’na çevirmek bizim elimizde.

Eğer halen yeni bebek iPhone8 ile tanışmadıysanız, bir gidin görün derim. Arkası cam, kırılması konusunda tedirginliklerim var ama elbette gözüm gibi bakacağım. Çünkü son yıllarda hayatımı ondan daha fazla kolaylaştıran bir şey daha olmadı…

Huzur içinde uyu Steve… seni seviyoruz.

Papatya Somer

papatya.somer@milliyet.com.tr

instagram.com/papsmood

 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..