Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir işsiz bir hikaye bir dua

Bir işsiz bir hikaye bir dua
 

oku oku oku...


İsyanlardayım bu aralar. Bildiğiniz gibi değil. Hesap yapıyorum bir yıl ana okulu, beş yıl ilkokul, üç yıl ortaokul, dört yıl lise ve dört yıl üniversite. Etti mi size on yedi sene? Fen Edebiyat Fakültesi mezunu olduğum için en az bir yılda yüksek lisans yapmam gerek o da kazanırsam… Sen on yedi sene oku sonra da gel evde otur oldu mu şimdi?

Geçenlerde sevgili anneciğimin cep telefonu çaldı. Garanti Bankası’ndan arıyorlarmış. Kredi kartı ile ilgili bilgi almak ister miymişim. Yok dedim teşekkürler var zaten. Var dediğim de babamın benim yok. Benim kredi kartım babam. Kesintisiz hizmet veriyor eksik olmasın hem öyle faiz maiz ne ki hiç geri almıyor JPeki dedi kadın bir şey sorabilir miyim?Buyrun dedim.Ne iş yapıyorsunuz dedi.Okul yeni bitti şu anda işsizim dedim.Teşekkür etti ve kapattı.İşsizim deyince ısrar etmedi.Zoruma gitti L

Gazi dedem sordu geçenlerde araba ne alemde kullanıyor musun dedi.Nerdeee dede dedim ehliyet çerçeveli duruyor öyle.Bir görücü gelirse ehliyeti de var dersiniz kıymetim artar dedim.Aynı diploma gibi çalış sınava gir kazan al çerçevele as.Neyse girmeyelim bu araba konusuna yaramı deşmeyelim mümkünse.Dedecim sana o zaman söylemeyi unuttum şimdi bir de üzerinde Türkolog yazan diplomam var.Daha mı kıymetli oldum ne ? J Şimdi görsen bu yazıyı içinden ne geçer tahmin edebiliyorum.Pehh zamane başka canım torun dedeyle görücü muhabbeti ediyor.

Bir hikaye anlatayım bitireyim yazımı. Zamanın birinde bir Usta Nejat varmış. Bu adam ağaçlardan heykellerden yaparmış.Ama öyle heykeller ki dünyada eşi benzeri yok.Ülkede nam salmış.Bu nam padişahın da kulağına gitmiş tabi.Padişahsa çok kibirliymiş kimse kendisinden çok konuşulsun istemezmiş.Adamı çağırmış huzuruna.Bana yarın sabaha kadar on torba talaş çıkaracaksın demiş.Usta hayatta yetişmez padişahım demiş.Padişah o zaman ölürsün demiş.Adam evine gelmiş karısına durumu anlatmış.Karısı USTA NEJAT HER ZAMANKİ GİBİ BUGÜNDE YAT ALLAH BİRDİR KAPISI BİNLERCE demiş.Neyse yatmışlar sabah kapı gümbür gümbür çalmaya başlamış.Adam kalkmış çocuklarını öpmüş karısına gelmiş helallik istemiş.Karısı önce bir kapıyı aç bak kimdir gelen demiş.Kapıyı açmışlar ki karşıda bir ordu asker önde de veziriazam.Adamı görünce veziriazam bağırmaya başlamış.Nerdesin be adam padişahımız öldü kalk dünyanın en güzel tabutunu yap hemen demiş.

İşte böyle…Daraldıkça Allah birdir kapısı binlerce diyorum.Siz de deneyin gerçekten rahatlatıyor.Kapıların açıldığını görüyorsunuz.Ve biliyorum Rabbim bana da açacak bir kapı…Elinizden ekmeğin yuvanızdan huzurun eksik olmaması dileği ile…

 
Toplam blog
: 36
: 1185
Kayıt tarihi
: 15.07.08
 
 

1986 Kahraman Maraş Elbistan doğumluyum. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili v..