Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir İstanbul masalı

Bir İstanbul masalı
 

Aşkım,

Yine sahil yolunda yürüyorum tek başıma..

Yoruluyorum, oturuyorum bir banka.. uzaklara dalıyorum...

Seni benden alıp götüren mavi sulara...

Yalvarıyorum sonsuz maviye..

Geri getirin bana sevdiğimi...

Gözlerimdeki yaşları tutamıyorum..

Sensizim ..

İçimde kimselere anlatamadığım bir boşluk var..

Sevgilim ne zaman buluşacağız...

Biliyorum geri döneceksin..

Ve sen de biliyorsun ki ben seni bekliyor olacağım...

Hissediyorum kalbimin ta derinliklerinde..

Dün malikaneyi boşalttık..

Behiye hanım ayrıldı önce ..

Sonra annem ve babam..

Sen burada olsaydın..

Böyle olmazdı, engel olurdun..

Mucizeler yaratırdın..

Sen benim için mucizenin kendisi oldun hep..

Dalıp dalıp gidiyorum eskilere, çocukluğumuza, bahçede karşılaşmalarımıza...

Uyku tutmadığı geceler bahçede gezinmelerim...

Malikhaneyle, müştemelat arasındaki o duvar..

Benim ağacım..

Son bir kez çıkıp oturuyorum üzerine...

Ne kadar da güzel di o günler..

Yoksa hepsi yalan mıydı..

Ağlıyorum , ağlıyorum..

Kimse duymuyor, kimse görmüyor beni..

Demirle konuştuk birkaç gün önce ..

Seni sordum..

Ben iki ateşten birini seçtiğini ve yolculuğa onunla gittiğini sanıyordum..

Yani derya ile..

Demir bana yalnızlığı seçtiğini söyledi.

Tuhaf bir huzur kapladı içimi ..

Onunla olmadığını bilmek..

Ne güzel..

Sonra vedalaşmamızı hatırladım.

Kuru , soğuk....

İçim ürperdi..

Alnıma koyduğun o son öpücük..

Hala izi var biliyor musun bıraktığın yerde..

Biliyorum ben de çok hatalar yaptım....

Neyse ..

Artık bunları konuşmak için çok geç...

Seni düşünüyorum sürekli, hep aklımdasın, beraber gezdiğimiz yerlere gidiyorum, sensiz , seninleymişim gibi davranıyorum..

Dün gece hiç tanımadığım bir adama sırf sana benziyor diye usulca sokulup merhaba dedim, tanıdık bir huzur aradım , önceden kalma eskisi gibi, anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil hiç kimse senin gibi candan öte can değil...

Selim , sevgilim ..ne zaman dönersen dön ben hep seni bekleyeceğim ...

Bir gün olmazsa bir gün mutlaka..

Sonsuza kadar ...

Seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim..

Esma...

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..