Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir iyilik yap kendine

Bir iyilik yap kendine
 

Alıntıdır


Hani derler ya  " Kalbini kötü tutma " diye, ben de uzunca bir süredir hep iyi tutmaya çalışıyorum kalbimi. Bunun karşılığında da işlerim istediğim gibi gidiyor, en azından ben böyle olduğuna inanıyorum. Ne var ki son birkaç gündür aksaklıklar bitmiyor. Kendi kendime dedim ki ; "bu işte bir şey var, ben birşeyleri yanlış yapıyorum." Sonra düşündüm şöyle, bir haller olmuş bana. Hormonların etkisi mi, mevsim geçişinin yansıması mı bilemedim, biraz haset biraz da fesat düşünmeye başlamışım gereksiz.

Sabah uyandım, bugün farklı olsun istedim. Kötü düşünen halimden kendim sıkıldım. Facebook ahalisine de yazdım; "Bugünümüz yaptığımız yada yapacağımız iyiliklerle aydınlansın, karşımıza iyiler çıksın, kötüler ve kötülükler yakınımızdan bile geçmesin. Ha bir de güzel, küçük bir sürpriz olursa hiç fena olmaz:) " Sonra beklemeye geçtim, günlük işlere daldım gittim.

Sanırım " Yaş 40, iş tırt " deyişinde doğruluk payı var :) Sırtımdaki bitmek bilmez ağrılar nedeniyle bir süredir fizik tedaviye gidip geliyorum. Bugünkü seanstan döndüm, arabadan indim, evimin karşısındaki markete doğru yöneldim ve...

O güzelim gök gözlerle ilk bakışmamın üzerinden bir buçuk yıl geçmiş. O zamanda, ta gözümün içine dikip gözlerini, mutlu etmişti beni bugünkü gibi.  Kim mi? " Yalan Dünya " başlıklı yazımda da anlattığım yaşlı mı yaşlı teyze:) İhtiyacım olan o bir çift güzel bakışmış , elimi tutan ellermiş meğerse! Sarıldık, öpüştük, konuştuk. Birbirimizi merak edermişiz karşılıklı ama denk gelemezmişiz meğerse. Bundan güzel sürpriz, bundan güzel iyilik mi olur bana?

  Hiç görmediğim anneannemden mi, yoksa gök gözlü rahmetli dedemden midir bilmiyorum, bu teyzede bana iyi gelen birşey var.  Onunla konuşunca, elini tutunca, yanaklarından öpünce, hayır duasını alınca şöyle bir kendime geldim, "Oh be! " dedim. Dertsizken dert edinmişim kendime, şaşkın mıyım neyim?:)

  Hayatınızdan iyiler ve iyilikler, ha! bir de güzel küçük sürprizler eksik olmasın...

 
Toplam blog
: 47
: 607
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Dünyayı güzellik kurtaracak... ..