Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

16 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Bir kaç adım ...

Bir kaç adım ...
 

Gözlerimi kapattım sadece

Belki sonsuzluğa

Birkaç adım kaldı gidiyorum…

Belki gülüşüne

Bakışına dudaklarına

Birkaç adım kaldı gidiyorum…

***

Gözlerimi kapattım sadece

Belki yalnızlığa

Bir kaç adım kaldı gidiyorum…

Belki güneşe

Sessizce sabah olmasına

Birkaç adım kaldı gidiyorum…

***

Gözlerini kapattım sadece

Belki ayrılığa

Birkaç adım kaldı gidiyorum…

Belki de boşa geçen

Yıllara, zamana ağlamaya

Birkaç adım kaldı gidiyorum…

***

Gözlerim kapattım sadece

Bizi düşünmeye

Birkaç adım kaldı gidiyorum…

Belki gülüşüne

Bakışına nefesine tenine

Birkaç adım kaldı, gidiyorum…

***

Sen sensiz bile hiç kalmadın ki

Gidişime

Birkaç adım kaldığını bilesin…

Oysa ben

Hep seni sensiz yaşadım,

Ölümcül ayrılığa

Birkaç adım kaldı “gidiyorum…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 16.11.2014 16.30

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..