Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir kadehin derinliği

Bir kadehin derinliği
 

Bazen karamsar düşüncelere kapılıyor ve iç dünyamın derinlerine doğru dalıp gidiyorum. Çok şükür ki uzun sürmüyor bu derin dalış. Dıştan gelen bir uyarıcıyla hemen silkinip kendime geliyorum ve ayılıyorum. Beni derinlere çeken o karamsarlık, sis olup dağılıyor ve ben yeniden yukarılara güneşin sarı ışıklarıyla süslediği yakamozlara çıkıp onların üzerinde yürümeye başlıyorum.

Bugün canım sıkkındı biraz. Bu sıkkınlığımın ortasında gelen yemek daveti tam bir can kurtaran oldu benim için: Sevdiğim dostlarımla karşılıklı yemek yiyip bir iki kadeh birşeyler içmek iyi geldi. Derin dalışa geçtiğim o dipsizlikten yeniden yüzeye çıktım. Şu an içilen iki kadeh şarabın yarattığı hoş bir hal var üzerimde: Yüzüm gülüyor, yanaklarım kırmızı kırmızı. Hafiften uykuda bastırmaya başladı. Biraz birşeyler okuyup yatacağım ve uyuyacağım. Bir daha ki dalış anına kadar ışıklı enginlerde yürümenin tadını çıkaracağım. Bir daha ki dalış anına kadar diyorum, çünkü biliyorum insan her zaman yükseklerde olamıyor hele de benim gibi karamsar bir ruh haline sahipse hiç olamıyor. İnsan ruhuda hayat gibi envai çeşit renklerle dolu işte: Kimi zaman siyah, kimi zaman beyaz, kimi zaman ise gri. Ben şimdi beyaz mevsimleri yaşıyorum. Siyah mevsimin ayak sesleri yaklaşsa ve beni hüzünlere boğsada korkmuyorum. Çünkü kollarımdan tutup beni düştüğüm boşluktan yeniden ve yeniden yukarılara çıkaracak bir sevdiğim ve dostlarım olduğunu biliyorum.

Sizin de siyah mevsiminiz gelir çatarsa umutsuzluğa kapılmayın hele hele yanınızda sizi seven insanlar varsa hiç korkmayın sakın. İyi dostlara ve sevenlere sahip olmak dünyadaki en büyük zenginlik ve zenginlerin sırtı yere gelmiyor.


Blog Resim: http://www.masala.gen.nz/images/red-wine-glass.jpg

 
Toplam blog
: 130
: 5076
Kayıt tarihi
: 08.08.06
 
 

Ege Üniversitesi Protohistorya ve Önasya Arkeolojisi bölümü mezunuyum. Şu anda Marmara Üniversitesi ..