Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Restoranlar
 

Bir Kadıköy ve Moda Klasiği: Koço

Bir Kadıköy ve Moda Klasiği: Koço
 

Kadıköy'deki tarihi bir Restaurant'dan bahsetmek istiyorum.

Moda Burnu'ndaki eşsiz konumu, Tarihi Moda İskelesi'ne nazır enfes deniz manzarası ile bir Moda Klasiği olan "Koço Restaurant" pek çok Kadıköylünün vazgeçilmezidir. Yıllardır değişmeyen kadrosu, dekorasyonu, lezzetini kaybetmeyen mezeleri ve her zaman taze olmasına özen gösterilen deniz mahsülleri ile bir klasikten bahsediyorum.

Benimde çocukluğumdan beri müdavimi olduğum bu eşsiz lezzet durağı kalitesini hiç değiştirmedi.

Özellikle çok taze ve lezzetli mezelerini denemenizi tavsiye ederim. Benim favorilerim arasında mevsiminde çiroz ve deniz börülcesi ilk sırada geliyor. Mezelerden pilaki ve ahtapot salatasını, ara sıcaklardan tereyağında karides ve kalamarı da unutmamak gerek. Koço yıllardır balığın vazgeçilmezi olan salataları da aynı tazelikte ve lezzette sunuyor . Mevsim salatası, roka salatası ya da çoban salata leziz ve Koço'dan bekleyeceğiniz gibi zeytinyağı ile tatlandırılmış.

Koço'da tüm yemekler sade ve çok süsleme yapılmadan servis ediliyor. Kendilerine sorarsanız yemeğe lezzeti süsü değil kullanılan malzemelerin tazeliği ve oranı veriyor. Koço'daki yemeklerin lezzetini de bu ikili oluşturuyor.

Balıklara gelince Koço'da mevsimine göre her balığın tazesini yiyebilirsiniz. Mevsiminde asma yaprağında sardalyayı özellikle tavsiye ederim. Meraklılarına özellikle kırlangıç ya da levrek buğulamayı tatmalarını öneriyorum.

Balıktan sonra tatlı sevenlere 20-30 dakika arasında hazırlansa da özellikle sufleyi öneriyorum. Ama kaymaklı ayva tatlısı ile ekmek kadayıfını ve mevsiminde de kabak tatlısını tatmalarını tavsiye ediyorum.

Hafta sonlarında özellikle rezervasyon yaptırmanızda fayda var.
Rezervasyon için 0216 336 07 95'i arayabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 28
: 3696
Kayıt tarihi
: 22.07.10
 
 

Ben kendisini hiçbir zaman bir gurme olarak görmeyen ama yemesini, içmesini, gezmesini ve keşfetmesi..