Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir Kadın (ı) düzeltmek istiyorum.

Bir Kadın (ı) düzeltmek istiyorum.
 

BİR KADIN(I)..


Bir kadınla yatmak istiyorum, (zevk için)

Bir kadınla sevişmek istiyorum (sevgi için)

Bir kadını düzeltmek istiyorum (intikam için)

Bir erkek arkadaşım böyle söyledi.’Aynı şey mi düşün.’ dedi.  ‘Bir erkek niçin yatar, ya da bir kadın niçin yatar’ dedi.

Bana da bu konu ile ilgili olarak yaz dedi. Bana binlerce açılış yapmam için gerekli malzemeyi de verdi üstelik. Ama ben en kestirme ve en doğru olanı bulmakla mükellefim.

Hayır, bir erkek veya bir kadın niçin yattığının muhasebesini yapıyorsa zaten yatakta olan seks değildir. Herşeydir ama seks değildir. Bu o işe bambaşka bir anlam yüklemektir. Seks sadece sekstir. Duygusallıktan arın veya arınmadan yap, bu böyledir.

‘Bir kadınla yatmak istiyorum (zevk için)’  veya ‘Bir kadınla sevişmek istiyorum (sevgi için)’ cümlelerinde soru soranın kafasında bir isim olmadığını söyleyebilirim. ‘Kadın’ kelimesi ismin yalın halidir ve ses düşmesi olmuş ve cümle içinde kafadaki karışıklığa uygun olarak KADINLA olmuştur. Nominatif bir durum söz konusu. Eylemi sonlandıracak nesnel varlık belirtilmemiş.  ‘Bir kadını düzeltmek istiyorum (intikam için)  ’  da ise şöyle bir durum var. Bir kadını nasıl düzeltmek istiyorsun, severek, kızarak veya seks yaparak. Bir kere bu net değil. O yüzden bu cümleyi seks ile ilişkilendirmemek gerekir. Ama intikam duygusu veya eğitim verme isteği çok net. Bir de net olan şu var KADIN (I) kelimesi ismin –ı  halidir. İsmin -ı hali ayrıca belirtme halidir nesneyi. Yüklemin neyi, neleri, kimi, kimleri belirttiğini gösterir. Kişi bunu söylerken kafasında bir isim, bir şekil vardır.

Bir kadın (ı)  düzeltmek istiyorum.

Bir kadına niçin yattığını sorduğunuzda iki şey söyler size ya seviyorum evleneceğimdir ya da hayat arkadaşımdır der. İtiraf ettiremezsiniz ona vücudunun isteklerini. Bir kadın bazen vücudunun ne istediğini bile bilmez. Bilmek onun için ayıptır. Çünkü toplumun değerleri buna uygundur. Ama bilmediği bir konu hakkında oldukça karışık ve pratiğe yansıyan görüntü verir.

Kadın sekse beyni ile başlar, kadın başladığında erkek o işi  bitirmiştir bile. Bu yüzden zamanlama her zaman sekste sıkıntıdır.

Çünkü, erkeğin totaliter rejim tarafından şişirilen bir ego durumu var. Erkek o yüzden beyni ile yatağa girmez. Giremez. Erkek için aslolan kadın için değildir.

Erkeklerin cevapları ise aynı. Erkekler ya zevk için yapıyor ya aşk için. Bunu da itiraf ediyorlar.

Sorun şu bu üç cümle eğer aynı kadın için söylenmiş ise sıkıntı büyük. Yerinde olmak istemezdim o kadının. Eğer her cümle farklı bir kadın için söylenmişse sadece düzeltilen kadın olmak isterdim.

Sevgilerimle AYRIK OTUM. 

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..