Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '15

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
521
 

Bir kadın bir erkeğe hayır dediği zaman…

Bir kadın bir erkeğe hayır dediği zaman…
 

Hayır demeyebilirsiniz, evet de, öyle durumu idare edersiniz; çünkü erkeklerin bazılarının istediği sadece ilgidir. Hayır dersiniz de gönlünü alarak. Bu öyle bir gönül almadır ki evet dediğinizde vereceğiniz ne varsa vermiş gibi olursunuz. Böyle hayır’lar evet gibi mutlu eder.

Hayır dersiniz ama çekip gitmezsiniz örneğin, sevgiliniz olmasaydı onu sevecekmiş gibi. Yani kaldırıp atmazsınız. Sevdiğinizin tek alternatifiymiş gibi ikinciliğe alırsınız “O olmasaydı sen olurdun” anlamında. Ve kapıyı açık bırakarak “Hani olur ya ondan ayrılırsam ya da Allah göstermesin ölürse senle…” Onu sevmeme yardım et, demezsiniz; bu biraz şey olur çünkü.

Bazı kadınların erkekleri reddedişi çok acımasız, hayır demiyorsunuz ki öldürüyorsunuz adeta; size deliler gibi âşık birine “Bir daha karşıma çıkma” denilir mi? Umutlanırmış, umutlansın, aşkınız yüreğinde yaşasın; ne güzel, her dağda bir fidanınız olur. Acı çekermiş, çeksin; aşk acı çekmektir zaten.

Öyle bir hayır deyin ki hayır dediğinizi sanmasın, yüreği yanmasın; kendiniz gidin ama bir tarafınızı onda bırakın, varlığınızla yaşasın. Böyle hayır’lara can kurban, eşyalarını kendim hazırlar, kendi elimle götürürüm istasyona. Kopmayın, gitmeyin, onu terk etmeyin. Teliniz, adresiniz, arayın, görüşün, sevgili olamadıysanız arkadaş, dost olun; bazen erkeklerin aradığı belki de aslında budur. Unutmayın dünyada güvenebileceğiniz sevdiğinizden sonra sizi sevendir.

Onun ne kadar yakışıklı olduğunu, aslında onu çok beğendiğinizi, yerinizi alacak talihli kadını kıskandığınızı falan söyleyerek gururunu okşayın. Bir kadını sevmesine yardımcı olun, çöpçatanlık yapın, kadını siz beğenin, kendinizmiş gibi sunun!

Sadece kalbinizin sevgilinizde olduğunu hissetsin, aşkınıza şahit olsun, yanınızda gezdirin; sevgilinize sarılınca onun da yanağına dostça bir öpücük kondurun. İki aşk arasında gibi, ikisinin ortasında, birinin sevgilisi, diğerinin dostu; ilginizi paylaşın.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhabalar. Bundan çok yıllar önce, kadın erkeğe hayır diyemiyordu. Selam ve dualarımla.

Recep Altun 
 21.11.2015 0:28
Cevap :
Şimdi de hayır diyemiyor bazı yerlerde.  21.11.2015 18:23
 

Bana bunu yapmamız için, daha geçerli sebepler söyler misiniz? Acımasız gelebilir size ama, hiç de böyle bir "hayır" olmaz olmamalı. Neden mi? bir çok nedeni var bence. Birincisi biz terk edilirken kimse bize böyle hayır demiyor, yumuşatılmışı şurda dursun belki veda bile etmiyor. Canımızı yaka yaka bir güzel çekip gidiyor. İkincisi böyle hayırlar onun beklentisini yükseltir bence.

Elif Elif 
 20.11.2015 10:12
Cevap :
Bir erkek olarak utandırdınız beni. Zaten erkek milletiyle ilgili ben de olumlu düşünmüyorum.Daha önce bir yazımda şöyle demişim:Bu “erkek” nesne de çok şımartıldı canım! Âlemi cihan yavrusu sanki. Onu anlatmak için boş gezenin boş kalfası belagat budalası, düşünce fukarası âlimler, yazarlar binlerce yıldır tonlarca kitap yazmışlar. Sanki dünyayı kurtardı. Yaptıkları ortada. İki boğaz kesmek, üç kafa koparmak, gerisi Katerina gel yanıma. Niye örneğin karıncaların tarihi yok? Belki de dünyanın şeklini onlara borçluyuz. Baksanıza kazıyorlar, eşiyorlar, dünyayı sırtlarında taşıyorlar. Üstelik kafa da koparmıyorlar. Bütün dünya bana manyak desin. Büyük İskender yerine küçük karıncayı tercih ediyorum işte! Ve erkek nesline hangi salak tarafından verildiği bilinmeyen şu üstünlük anlatan, teneke madalyayı izninizle geri alıyorum. Yorum için teşekkür ederim.Saygılar selamlar efendim.  20.11.2015 12:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5339
Toplam yorum
: 13794
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 657
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster