Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir kadın eşinden ne bekler?

“38 Yaşındayım ve bir çocuk babasıyım. Eşimle 6 yıldan bu yana evliyiz. Ancak istediği her şeyi alabilmesine, güzel bir evde oturmamıza rağmen eşimi bir türlü mutlu göremiyorum.

Ekonomik durumumuz çok iyi… Hiçbir maddi sıkıntımız yok. Ben sabah erkenden gidiyorum, geç saatlere kadar çalışıyorum. Haftanın birkaç günü de iş yemeğim oluyor.

Bütün bunları kendine dert etmiş. Yok, birlikte yemeğe gidemiyormuşuz, yok ona sevdiğimi söylemiyormuşum. Romantizm bitmiş, falan filan…

‘Ben sizin için çalışıyorum, daha ne yapayım?’ dedim. Yok, doğum günüymüş unutmuşum, ya ben kendi doğum günümün bile farkında değilim. Bu yaştan sonra romantik olamam.

Ne zaman biraz sinirlensem, bağırsam odasına kapanıyor.

Dün akşam valizini toplayıp annesinin evine gitti. Bir türlü anlayamıyorum.

Sekreterim size yazıp fikrinizi almamı önerdi. Yuvamı yıkmak istemiyorum. Ne yapmalıyım? Bir kadın daha ne ister?”

***

Değerli okurum, elbette yaptıklarınızı takdirle karşılıyorum. İşinizde başarılı olmanız ve ailenizi maddi anlamda iyi yaşatmanızı takdir ediyorum.

Ancak hayat bundan ibaret değil. Öncelikle belki sizin hiç de önemsemediğiniz davranışlar bu sağladığınız olanaklardan daha önemlidir.

Bir kadın, içinde sevgi, güven ve duygu zenginliği olan bir ilişki ister. Ayrıca onun ve yaptıklarının farkına varılmasını ister?

Bir kadın, doğum gününün ve evlilik yıldönümünün hatırlanmasını, üzerindeki bir giysinin fark edilmesini, “seni seviyorum” sözünü duymayı, değer görmeyi, romantizmi ve kısacası sevdiğine olan aşkını, evlilikte de sürdürmeyi ister.

Hani diyorsunuz ya, “Ne zaman biraz sinirlensem, bağırsam odasına kapanıyor,” işte o an size olan sevgisini aşındırıyorsunuz.

Son söz, daha çok para yerine daha çok sevgi, daha çok ilgi ve de saygı...

En kısa zamanda bir demet çiçekle eşinizi görmeye gidin, her şey düzelecek.

Evlilikler aşkların sonu değil, başlangıcı olmalıdır.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..