Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir kadın pahalı bir hediye mi böyle bir mektup mu almak ister

 

Sevgili eşim, o güzel gözlerinle hayatıma bir gök kuşağı gibi doğdun. Sen benim için en büyük ödülsün.

Seninle bir ömrü paylaşma kararımın ne kadar doğru olduğunu her geçen gün daha iyi anlıyorum.

Bana evliliğin bir şarkı, belki de yaşam boyu sürecek harika bir melodi olduğunu kanıtladın.

Çocuklarımız ve benim için yaptığın fedakarlıklar için sana minnettarım.

Sana hem güven hem de saygı duyuyorum. Her söylediğin söze sonuna kadar inanıyorum. Sen benim için çok değerlisin ve özelsin.

Sana olan aşkım her an daha da çoğalıyor. Duyduğum her şarkıda, okuduğum her şiirde sen varsın.

Hayatın tüm zorluklarını ve engellerini senin bana verdiğin destekle yenebildim.

Mutluluğumu ve başarımı senin hoşgörüne ve sevgi dolu sözlerine borçluyum.

Seni zaman zaman istemeden kırdığım olmuştur. Ama her üzüldüğünde ne kadar pişmanlık ve üzüntü duyduğumu tahmin bile edemezsin.

Çünkü benim en büyük dileğim gözlerinde hüzün yerine mutluluk görmektir.

Biz güçlü bir aileyiz. Aramızdaki bu güçlü bağ sayesinde karşılaşacağımız her zorluğu yeneceğimizi biliyorum.

Sen benim için çok önemlisin. Sana söz veriyorum; ihtiyaç duyduğun her an senin yanında olacağım.

Aramızdaki sevgi ve saygı devam ettikçe yarınlarımız çok daha güzel olacaktır.

Seni çok ama çok seviyorum.  İyi ki varsın, iyi ki eşimsin.

***

Ben kelimelerin sihirli olduğuna inanırım. Bir kadın eşinden bir demet kır çiçeğiyle birlikte el yazısıyla yazılmış böyle bir mektup alırsa sizce kendini nasıl hisseder?

Pahalı bir hediyemi böyle bir mektup mu almak ister?

Peki böyle bir mektubu yazan birisi neler hisseder?

Olumlu düşünceler ve olumlu tanımlamalar, olumlu sonuçlar getirir.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum. Sizden izin almadıkça bana gönderdiğiniz hiç bir maliniz burada yayınlanmaz.

Tüm hayallerinizin gerçekleşmesi dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..