Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir kadın sevdim

Bir kadın sevdim
 

Alıntıdır


Birçok adam birçok kadını sever 
Ben kadınları bilmem 
Ama her kadının her ayrılıktan sonra 
Göğsümüzde bir harp madalyası kadar iz bıraktığını bilirim 

Bir kadın sevdim aç kalmaya başladım 
Bir kadın sevdim son sürat araba kullanmasını bildim 
Bir kadın sevdim rakıya başladım daha yaş 19 
Bir kadın sevdim sigaraya başladım tütün sardım  
Bir kadın sevdim fakirlik çekmesini öğrendim 
Bir kadın sevdim sırtımda kömür torbası taşıdım ekmek getirdim   

Bunca kadın tanıdım 
Tanıdım tanıdım durdum
Trene atladım şehirine vardım 
Kayığa bindim denizin mavi bir tonunda aradım 
Belki bazısını unuttum 
Ama O'nu tanımadım 
Ne Roma'da ne Venedik'te 
Ne Münih'te ne Berlin'de bir birahanede 
Elim eline değdi 
Martılar havalandı köpüklü dalgaların arasından

O'nu tanıdım çorba yapmaya başladım 
O'nu tanıdım evinin yoluna sürmesini bildim
O'nu tanıdım rakıyı bıraktım 
O'nu tanıdım ağzımdan sigarayı düşürdüm 
O'nu tanıdım karpuz diliminden mutlu olmasını öğrendim
O'nu tanıdım bir papatya demeti taşıdım 
Hiç utanmadan kalabalık bir cadde üzerinde  
 

Birçok adam birçok kadını sever 
Ama herkes O'nu bulamaz 
Bazısı bir yara izi 
Bazısı saman sarısı bir defter sayfası 

 

Emre ERDEN 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 203
: 322
Kayıt tarihi
: 16.11.13
 
 

1991 İskenderun doğumlu. EMU Mütercim Tercümanlık, Amasya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezun..