Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Bir kadın tanıyorum

Bir kadın tanıyorum
 

Bir kadın tanıyorum.

Herkesin tanıdığından başka tanıyorum. Bu nasıl oluyor anlamıyorum, ama onunla kimyası uyuşan, bir elin parmağını geçmeyen insanlardan biriyim sanıyorum.

Herkesin dilinde tek adı var O'nun: NALET!

Aksi, suratsız, uyumsuz, geçimsiz, topla hepsini, eşittir NALET!

Arkadaş değiliz onunla, dost hiç değiliz. İş gereği bizim birlikteliğimiz.

Tanıştığımız günden bu yana üç yıldır, hiç NALET olmadı bana. Güler yüzünü hiç saklamadı. Ama bugünkü  gibi halini de hiç görmedim onun. Ben bile şaşırmışken buna, diğerleri bilse nasıl şaşırır tahmin bile edemiyorum.

Bu kadar nüktedan, şakacı, esprili, ikramsever bir insan asla NALET olamaz.

Başka bir şey var bu kadında.

Kendi içinde çok net bence. Kendini çok iyi tanıyor, göstermek istediği gibi gösteriyor insanlara.

İnsanları da tanıyor bence. Tanıdığı içindir ki istediğine NALET, istediğine SEVİMLİ görünüyor.

SEVİMLİ evet, sevimli bu kadın aslında.

Azınlıklardan olması, normal bir insanın üç katı kiloda olması, fakat bunlarla barışık olması ya da barışık görünümü vermesi ilgimi çok çekiyor. Merak ediyorum, bu duruma nasıl geldiğini.

Eskiden etmezdim, diğerleri gibi gösterdiğini görür NALET der geçerdim.

Ne oldu bana? Nasıl oldu bu değişim?

Bunu da merak ediyorum.

Gerçi merak kediyi öldürmüş ama...

Ve insanın başına ne geldiyse meraktan gelmiş ama...

Ben bu kadını gene de merak ediyorum:) 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..