Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir kadın ve iki erkek

Bir kadın ve iki erkek
 

Bir Kadın +İki Erkek


Önce ikisi de birbirinin farkında değildi. İkisi de benim için tek olduklarını düşünüyorlardı. Aslında öyleler ikisini de ayrı ayrı seviyorum. İkisinin de sevgisi bambaşka. Birisi gözleriyle, bakışlarıyla yakıyor pırıl pırıl, sevgi dolu diğeri gülüşleriyle ısıtıyor içimi. Bana her baktığında gülümsüyor.
İki erkek iki ayrı karakter
iki ayrı sevgi
Birisi hep dokunmak istiyor. Uyurken bile elimi tutmak istiyor
Diğeri bensiz yapamiyor. Tüm ilgim hep onda olsun istiyor.

İtiraf ediyorum evet
ben ikisini de seviyorum...

Onların hayatlarındaki tek kadınım, biliyorum. Bensiz yapamazlar.
Bana ihtiyacı var ikisinin de. Ama birisi daha var anladılar. "Gel" dediklerinde hemen koşamadığımı,
beklemeleri gerektiğini hissettiler.
Sevgimi paylaşmak zorunda olduklarını hissettiler

Yavaş yavaş kabullendiler tek olmadıklarını..

Beklemeyi öğreniyorlar şimdi,
beni birlikte sevmeyi
bir başka erkekle paylaşmayı.

Bense ikisini de seviyorum.
Bazen ikiye bölünmek geliyor içimden.
İkisini de her an sarıp sarmalamak
İkisini de her an öpmek koklamak
Ayni anda
Olmuyor..

İkisine de haksizlik etmeden
ikisini de ihmal etmeden
mutlu etmeye çalışıyorum.

Ben iki erkeğimi de çok seviyorum

Simdi 6 aylık oldular. Yavaş yavaş rekabet başlıyor. Birisini kucağıma aldığımda
diğeri “Beni de al” der gibi bakıyor, elini uzatıyor.

İkisi de sevildiklerini hissediyorlar.

İkiz oğullarım Tunay ve Timur'u çok seviyorum. :)

Nil TUNCALI

 
Toplam blog
: 5
: 814
Kayıt tarihi
: 24.01.09
 
 

3 yaşında bir kızım ve 8 aylık ikiz oğullarım var. Almanya' da yaşıyorum. Yazmayı çok seviyorum. ..