Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Bir kadına kaç dakikada tecavüz edilir?

Bir kadına kaç dakikada tecavüz edilir?
 

Kadın seks yapmak ister.

Daha sonra yaptığından pişmanlık duyar.

Bunun adı tecavüz olur!

Kadın kocasına küsmüştür, canı her zamanki gibi seks yapmak istemez.

Erkek yine seks diye tutuşmuştur, nikâhlı eşiyle seks yapmak ister, ama kadının canı seks istemediği için, bunun adı nikâhlı eşe tecavüz olur.

Kısaca tecavüzün çok çeşitli açılımları var.

Bir kadına tecavüz etmek de öyle kolay değildir!

Birde ciddi manada tecavüz nedir buna bir bakmak lazım!

Örnek vermek gerekirse Türk filmlerinde Coşkun ağabeyi gösterebiliriz!

Ülkemizde yaşana bir olayda ise ilginç bir gerekçe ve ilginç bir karar var!

Tabi mahkemelik konuyu sorgulamak haddimize değil, sizlere kısaca olayı aktarıyorum.

Mahkeme 15 dakikada bir kadına tecavüz edilemez demiş.

Doğru söylemiş!

Peki, kaç dakikada bir kadına tecavüz edilebilinir acaba?

Bilse, bilse bunu en iyi Tecavüzcü coşkun ağabey bilir galiba.

Almanya da çalışan ve zihinsel engelli kızına tecavüz yapıldığını iddia eden aileye mahkeme olmaz böyle bir şey deyip, davayı düşürmüş.

Almanya’da çalışan Adanalı Öznur T, 7 yıl önce zihinsel engelli kızına tecavüz ettiğini ileri sürdüğü, ancak "15 dakikada tecavüz olmaz’ savunmasıyla beraat eden zanlı için Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’nin (AİHM) vereceği kararı bekliyor.

Öznur T. (51), AA muhabirine, 2001 yılında Almanya’dan izinli olarak geldiği Türkiye’de, ablasının görümcesi Ayşe Ç’nin kayınbiraderi Fevzi Ç’nin, kızı Serap K’ye (31) tecavüz ettiğini ileri sürmüş.

Ablamın görümcesi Ayşe Ç. ve onun kayınbiraderi Fevzi Ç. ile kiraladığım evde sohbet ederken, kapıcı gelip apartman yöneticisinin beni çağırdığını söyledi.

Ben dışarı çıkarken Ayşe Ç. de apar topar ’Bekle ben de telefon açacağım’ diyerek, benimle birlikte çıktı.

Evde, kızım ve Fevzi Ç. yalnız kalmışlardı.

Apartman yöneticisine aidatımı ödeyip, yaklaşık 15–20 dakikada tekrar eve döndüm.

Kızımın ürkek ve garip halleri dikkatimi çekti ancak aklıma hiçbir şey gelmedi.

Çünkü zihinsel engelli olduğu için zaman, zaman içine kapanıyordu."

Öznur T, birkaç gün sonra Almanya’ya döndüklerinde kızının "garip" diye nitelendirdiği halinin devam etmesi üzerine şüpheye kapıldığını, konuşturmaya çalıştığını belirterek, "Sonunda kızım kendisine yapılan kötülüğü bana anlattı, ancak inanamayıp doktora götürdüğümde bakire olmadığını öğrendim" dedi.

Yaşadığı şokun etkisiyle raporu alıp apar topar Türkiye’ye dönüp Ayşe Ç.ve Fevzi Ç’den hesap sorduğunu belirten Öznur T. şöyle devam etti: Mahkemeye başvurup zanlının cezalandırılması için dava açtım. Ayşe N. ve Fevzi Ç, bu işi planlayarak yaptılar. Ancak Fevzi Ç, mahkemedeki ifadesinde, ’Ben bu kızla sadece 15 dakika yalnız kaldım, bu kadar sürede tecavüz olmaz’ savunması yaptı.

Oysa kendini savunma gücü ve bilinci olmayan bir genç kız, tecavüzcüye kaç dakika karşı koyabilir? Mahkeme de bu savunmayı dikkate alıp, kızımın vücudunda herhangi bir darp izinin olmamasını da gerekçe göstererek, sanığın beraatına karar verdi.

Bunun üzerine bir üst mahkemeye başvurarak, karara itiraz ettim.

Ancak dava yine zanlı lehine sonuçlanınca AİHM’ YE başvurmaktan başka çarem kalmadı demiş!

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesi’nde yargılanan zanlı için 04.07.2003 tarihinde verilen beraat kararında, "Sanık Fevzi Ç, Serap K. ile yalnız kaldıkları sürenin yaklaşık 15 dakika olduğunu belirtmektedir.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..