Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir kadını seviyorum...

Bir kadını seviyorum...
 

..sevmek ölümsüz olmaktır...sevilmek ölümsüz olana dahil olmaktır...


Bir kadını seviyorum düş gibi
Seviyorum bir kadını bazen de güz gibi

Bir kadını seviyorum umarsız tasasız
Ki o kadındır ki okyanusumda adadır
Ve ben o adaya çıkmak için
Sanki yüzyıldır kulaç atıyor bir dalıp bir çıkıyorum

Tam çıktıgımı sandıgım anda
Işıl ışıl gülümsüyor öglen güneşi gibi
Parlıyor dişleri

Rüzgarımda uçuşan lepiska sarı saçlarıyla
Çıkıyor kanatlarıma
Usulca basıyor damarlarıma
Bazen de su serpiyor kurumuş dudaklarıma


Aslına bakarsanız yeleleri uçuşan bir kısraktır o
Bir çocugun düşleri gibi
Ben bir o masala bir bu masala yelken açarken
Gelip omuzlarıma konan zümrüd-ü anka kuşumdur o

Seviyorum onu tasasız umarsız
Bir çocugun düşündeki masal kahramanı gibi
Gözlerindeki ışıgı
Fütursuz salınımını
Duruşundaki ilke'yi
Yürüyüşündeki sekmeyi
Tenindeki titremeyi
Türkü tadındaki gülümsemesini
Dilinden dökülen duru çocuksu kelimeleri

Seviyorum bu kadını
Hem bu kadını hemde bu kadında yürek içre bütün kadınları
O benim kadınım
Ve ben sadece onun için bu ruhu kırlara saldım
Ona kattım ve güzel olanı onda tattım.

Seviyorum hem düşümü hem de ondaki güzümü.





 
Toplam blog
: 88
: 1115
Kayıt tarihi
: 09.01.07
 
 

Ankara SBF'yi bitirdim. Öğrencilik yıllarında gazetecilik, sonrasında uzun yıllar özel sektörde ü..