Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir Kadının Evlenme kriterleri

Kendine bakmayan biriyle asla evlenmem çünkü hastalanır ölür dul kalırım.

Ya da felç filan olur baksam bana yazık bakmasam vicdan yaparım.

Muhafazakâr biriyle evlenmem çünkü yaşamım kısıtlanır.

Dışı ne olursa olsun içine bakarım. İçi derken yok ruhuydu kalbiydi değil bizzat içine.

Kaba görünüşlü ama nazik, biraz sapık.

Beni seven değil arzulayan.

Ayı gibi yesin ama ayı olmasın; zira yemek yemesiyle başka şeyler arasında bağlantı kurarım.

Benimle güreşsin itsin kaksın yerlere yatırsın. Ağzını bozsun müstehcen konuşsun sorun değil.

Sadakat falan umurumda değil çünkü benim malım değil, bana kalan yeri bana yeter.

Para pul umurumda değil, ben kocayı kendim için isterim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..