Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bir kadının söyleyebileceği

EN GÜZEL AŞK ŞARKISI...

Eski bir şarkı dostlarım ;Ama hayatımın çeşitli dönemlerinde tazeliğini korumuş ve kendime ait hissetmişimdir bu şarkıyı çok ...Hani derler ya her dem taze kalan ; Bu satırlarımla paylaşmak istedim belki biliyorsunuz belki bilmiyorsunuz umarım benim satırlarımdan sonra bilmeyenler bu parçayı bir dinlerler.. Kadınca, içten ve çok sevgi dolu ...Bir kadın duygularını aşkını sevgisini anlatabilecek belkide en güzel şarkı ...

Sevgili Aysel Gürel yazmış sözleri ve onun kadar sevgili değerli Timur Selçuk bestelemiş ... Ortaya çıkan sonuç mükemmel aradan geçen yıllara rağmen hala tazeliğini hoşluğunu koruyan bir nefes...
Ve tabi birde Ayşegül Aldinç 'in o muhteşem yorumu ....

Daha ne diyeyim benden sözleri sizden dinlemesi...
Arkanıza yaslanın sevgili dostlarım kadınsanız sevdiğinize fısıldayın bu sözleri.. Ve bu sözleri söyleyecek bir sevdiğinizin olmasına şükredin...

Ve erkekseniz kapatın gözlerinizi varsa sevdiğiniz o kadın söylüyor bu şarkıyı size , yoksa sevdiğiniz böyle bir sevgiyi hayal edin... İşte tam da KADIN SEVGİSİ AŞKI BU !!!

Umarım hayatlarımızda yollarını bekleyeceğimiz , gecenin bir saati sıcak bir çay demleyeceğimiz bir çift göz olur rengi ne olursa olsun ....

SU YEŞİLİ
Birden bire çıkıverip gel ,
Şaşırsın kalbim sesimden önce...
Ne güzel olur bilsen ne güzel...
Çıldırırım ben seni görünce...
Önce yokluğunu anlatırım sana
sonra geçer aynaya süslenirim..
sonrada mavi bir çaydanlıkla sana sıcak bir çay demlerim..

Birden bire çıkıverip gel şaşırsın kalbim sesimden önce...
ne güzel olur bilsen ne güzel çıldırırım ben seni görünce
Küçük mumlar yakarım sehpada kokulu otlar tüter tablada
Anlat derim nasıldı uzaklar ?
Beni unutmadın ya...


Birden bire çıkıverip gel şaşırsın kalbim sesimden önce
ne güzel olur bilsen ne güzel çıldırırım ben seni görünce...
Saçlarımı alırsın avucuna gözlerin yine öyle su yeşili
akar durur ruhuma ...

Birden bire çıkıverip gel şaşırsın kalbim sesimden önce
Ne güzel olur bilsen ne güzel çıldırırım ben seni görünce....

1988

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..