Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir karmakarışıklıktır gidiyor

Bir karmakarışıklıktır gidiyor
 

Bir kere daha anladım ki ben artık bu dünyada değilim. Başka bir evrende, başka bir boyuttayım hala.. Bu dünyada ki insanların ilişki anlayışlarına o kadar yabancıyım ki mutlaka başka bir yerlerden gelmiş olmam lazım.

Sevmedikleri adama sadece egoları yüzünden yapışan kadınlar, "daha iyisini bulana kadar sen burda cebimde dur" diye düşünen küçük beyinler, aynı masada birbirleri arasında kısa devre yapmış  belirsiz durumlar, evli adamların " ama biz bunu hep yapıyoruz" gibi ezik halleri,  2-3 aylık kopuk ilişkiler için sanki 20 yıllık evliliğini bitirmiş gibi kendini paralayan kadınlar, "sosyalleşmeyelim sevişelim hatta konuşmasak ta olur" gibi basit cümlelere takılmış asosyal, sümsük insanlar, "ben böyleyim kardeşim bak ne kadar dobrayım" diyerek açık sözlü olduklarını savunan, terbiyesizlikle espri sınırını bilmeyen dangalak adamlar, nette 5 satır yazıştığı tanımadığı adamın peşinden şehirler arası yollara düşen yalnızlıktan ne yapacağını şaşırmış kadınlar !!! Kimdir bunlar?

Nerede o buluşma zamanı yaklaştıkça "yaşasın göreceğim" diye heyecan yaptığım, kucağımda yatmış film seyrederken rahatsız olmasın diye uyuşan bacağımı kıpırdatmadığım, iş çıkışlarında acaba bugün de sürpriz yapar gelir mi diye sağa sola bakındığım, mutfakta birlikte yemek yapıp sohbet ederken aynı kadeh içkiyi paylaştığım, sohbet etmeye dalıp gideceğimiz yeri unuttuğum, eli elime değdiği an hep fazlasını istediğim, aynı mekanda farklı yerlerde olsak bile hep ne istediğini bildiğim adam?

Nerede pazar sabahlarının o tatlı tembel mayışık komik halleri ? Her konuşulanın onunla benim aramda olduğunu bilmenin güveni, neredesin diye sormadan nerede kimle olduğunu bildiğim, en yakınlarımın en yakını, arkadaşlarımın arkadaşı, vıcık vıcık sarmaş dolaş olmadan da bu benim kadınım diye sahiplenen bakışları, yorgun ya da hasta olduğum da beceremese de bir şeyler yapmaya çalışan en azından dışarıdan getirmeyi akıl edebilen, omzunda uyuduğum, dokunmanın, öpmenin, sevişmenin yetmediği zamanları paylaştığım ilişkilere ne oldu?

Bunları yaşamış çok şanslı bir kadın olarak daha azını asla kabul etmiyorum ve bir yerlerde karşıma çıkacak olan biri varsa onun beni olduğu kadar benim de onu hak etmem gerektiğine inanıyorum.

  

 

 
Toplam blog
: 34
: 1744
Kayıt tarihi
: 03.10.13
 
 

45 yaşını aşmış, yetişkin bir kızı olan, çalışan bekar bir anneyim. Hayatın esprili, güzel ve ren..