Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '07

 
Kategori
Trafik
 

Bir Kedi Neler Yaptı?

Bir Kedi Neler Yaptı?
 

Sakin geçen bir gün nasıl aniden berbat hale gelir bu satırlarda bulacaksınız.

11 Aralık günü işten çıkıp arabaya binerek eve gitme niyetindeydim. Trafikte bir sorun olmadan eve gideceğimi düşünüyordum.

Nihayet zil çaldı. Okuldan çıkıp arabanın yanına geldim. Kapıyı açtım anahtarı taktım. Anahtarı çevirip arabayı çalıştırdım. İşte ne olduysa o zaman oldu. Bir kedi sesi kulaklarımı tırmaladı. Herhalde lastiklerin altına yatan bir kedi motor sesi ile panik yaparak lastiklerin birine kendini kaptırdı sandım. Ama düşününce arabayı daha hareket ettirmediğimi anladım. Kedi sesi daha da artıyordu. Arkadaşlar arabanın altına baktılar ama kediyi göremediler. Arabayı biraz kenara çektim. Kedi görüldü. Arka ayakları yaralanmıştı. Hemen iki köpek gelip havlamaya başladı. Köpekleri kovaladık. Sonra tekrar arabaya bindim. Kontağı çevirdiğimde araba çalışmadı. Çevreden gelenler motor kapağını açtılar. Tekrar kontağı çevirdiğimde kayışların dönmediğini gördüler. Dışarı çıkıp baktığımda motor bölmesinin kedi tüyleriyle dolu olduğunu gördüm. Meğer tamirciler için sıradan bir olaymış kış günleri kedilerin motora girip soğuktan korunmaları. Motor sıcak olduğu için kediler orasını tercih ediyorlarmış. Bizde kontağı çevirince kedi kendini kayışa kaptırmış. Kayış kopmuş. Kayış koptuğu için motorun başka bölümleri de zarar görmüş.

Arabayı orda bırakıp tamirci aramaya başladık. Ben sadece bir kayış takılarak sorunun çözüleceğini sanıyordum. Usta tamirciler sorunun sadece kayış olmadığını söylediler. Derhal özel servisle temasa geçtik. Özel diyorum çünkü yetkili servislere paçayı kaptırdığın zaman kurtaramıyorsun. Kasko ile konuştum çekici masrafını karşıladılar. Arabayı çektirdik. Ancak arıza mekanik bir arıza olduğu için kasko başka kısma karışmadı.

Tamirci arabayı gördüğünde sorunun büyük olduğunu söyledi. Motoru açıp içinde hasar olup olmadığını görmek istedi. Motoru açtığında neyse ki sadece küçük zedelenme olduğunu başka bir hasar olmadığını gördük. Ancak kayış ve pistonlarda hasar vardı.

Yapılan tamirat sonucunda 650 YTL ödedim. Ayrıca kasko çekici masrafı olarak 200 YTL ödedi. Bir günlük iş kaybı sonucunda da 40 YTL gidince bir kedinin ülkeye dolaylı zararı 890 YTL oldu. Tamircinin demesine göre eğer siboplar da zarar görseymiş fatura 1500 YTL olacakmış.

Geçmişte bir arabanın üstüne uçak düşmüştü. Şoför, “Trafikte karşıya, geriye, sağa, sola bakıyoruz şimdi bir de üste mi bakacağız?” demişti. Galiba kış günleri lastiklerin yanı sıra motora da bakacağız.

 
Toplam blog
: 150
: 2951
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

1975 Aydın doğumluğum, bir Ege sevdalısıyım. Dostluğa, arkadaşlığa önem veririm...