Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bir Kentlinin Otobüs Maceraları / Sohbet

Bir Kentlinin Otobüs Maceraları / Sohbet
 

baklavalı koridorlar.


Belediye otobüsüne bindim, otobüs fazla dolu değil, arka taraflarda ikili koltuğun cam kenarına oturdum, keyfime diyecek yok dışarıyı izliyorum, bir sonraki durakta önümdeki boş ikili koltuğa genç bir bay oturdu, biraz telefonu ile oynadıktan sonra birini aradı,

............merhaba
..........................
nasılsın, napıyon,
........................
eee nasıl gidiyor.
.........................
ha yok yaaaaa.
...........................
eeee nasılsın
............................
daha, daha nasılsın
...........................
eee daha, daha nasılsın.
yapma yaaaaa...
ha, ha,ha,ha
...............................

Buna benzer diyaloglarla beş - altı dakika konuştu, kapattı
Biraz telefonu ile oynadıktan sonra tekrar birini aradı.
Bir önceki konuşmanın benzeri.....
Sonra yine, sonra yine, sonra yine......benzer konuşmalar.
Ben sıkıldım o sıkılmadı.

Turhan KA. / bir kentlinin otobüs maceraları ocak 2018 izmir.

 
Toplam blog
: 11
: 233
Kayıt tarihi
: 16.02.14
 
 

belkide asıl ustalık, her zaman acemi olmayı bilmektir. ..