Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir Kez Benim Gibi Düşün Cumhurbaşkanım

Bir Kez Benim Gibi Düşün Cumhurbaşkanım
 

Bizleriz efendim:)


Ne olur
Sayın Cumhurbaşkanım
Ne olur
Ne olur
Ne olur
Bir kez olsun benim gibi düşün
Yen şu hırsını
Yen şu fazla hevesini
Ol bir Nirvana gönüllüsü
Ol
Ol
Ol
Ne olur ol
Ol da gör yaşam ne de güzelmiş
Bu dünya acıdan ibaret
Yaşıyorsun sen bunu
Biliyorum ben
Hem de iyi biliyorum
Acıdan kıvranıyorsun geceleri
Hem de
Kıvır kıvır kıvranıyorsun
Dinle bak ne diyeceğim
Buda şunu söylüyor
Daha sonra Sokrates de aynısı söylüyor
Dünya acıdan ibarettir
Acıyı dindirmenin yolu
Hırsı arzuyu frenlemektir
Frenle hırsını hevesini
Yaşa az acılarla birlikte
Hele hele sıfırlarsan bunları
Yani hırsını ve arzunu
Olursun bir Nirvana yerlisi
Yaşarsın yaşamı mutluluk içinde
Bu dünya ölümlü bunu bilensin          
Ama yine de
Ölümü aklına getirmiyor görünüyorsun
Ha babam de babam
Yangına körükle gidiyorsun
Şunu bil ki Cumhurbaşkanım
Bu halinle beni çok üzüyorsun
Ülkeyi geriyorsun da geriyorsun
Barış ve kardeşliği zedeliyorsun
Dayanışmayı kırıyorsun
Yeni yapılanmaları engel oluyorsun
Bir tutturdun
Seçim de seçim
Seçim de seçim
Seçim de seçim
Karala babam karala
Karala babam karala
Karala babam karala
Karalaya, karalaya ölüp bayılıyorsun
Bu yanlış Cumhurbaşkanım
Yanlış
Yanlış
Yanlış
Sen Koskoca bir Cumhurbaşkanısın
Bunun farkını bileceksin
Özsaygıyı özdenetimi empatiyi kullanan olacaksın
Sorun çözücü olup sorunları kolayca çözeceksin
İşbirliğine yatkın olacaksın
Bunları es geçiyorsun sen Cumhurbaşkanım
Bu da seni yanlış gösteriyor
Gaye seçim kazanmak değil bunu bil
Gaye Nirvana gönüllüsü olup
Tüm ülke insanlarını da Nirvana da yaşatmaktır
Barış ve kardeşliği yüceltip
Mutsuzluğu silmektir
İnsanları mutlu ve sağlıklı halde yaşatmaktır
Ve Cumhurbaşkanım
Bu yürüyüşte asla kendini düşünmeden yol almaktır
Benden bu kadar Cumhurbaşkanım
Seni Nirvana yolunda görmek isterim mutlaka
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..