Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Bir kez daha doğsam

Bir kez daha doğsam
 

Bir daha doğsam ,yine ben olsam.


Dünyaya bir kez daha gelsem,

Aynı yollarda yürür müyüm? Aynı sevinçleri ister, aynı hataları yapar mıyım?

Aynı eşiklerden geçer miyim, hayatın anlamını, tadını aynı kadehte mi yudumlarım.

Kim bilir, kim bilebilir ki?

Tek bildiğim, bilmece çözmeyi sevdiğim için, hayata karşı yine zor olurdum.

Zor olanı seçer, sonra da bile bile, üzülmeyi seçerdim.

Bile bile, seve seve. İnadına.

''Bu son'' demeyi, o zaman da sevmezdim

Korkmazdım pişmanlıklardan, yüreğimdeki volta atmalardan.

Belki, yıldızları yine aynı renge boyar, güneşe yine gözlerimi kısmadan bakardım.

Kolay geçen günlerim biraz eksik, biraz buruk olurdu.

Hayatım da acı tatlı ne varsa tadı damağımda uyanırdım.

Belki hata, kim bilir, kim bilebilir ki?

Ne zaman istesem seve seve hatırlarım.

Acısından da korkmam, göz yaşısından da.

Gitmelerden de korkmam, arkama bakılmasına aldırmadan, gitmelerime de keşkelerime de.

Nerden mi geldi aklıma;

Küçük bir iç hesaplaşma ve ''aferin bana'' zamanım gelmiş, paylaşıverdim.

Sevgiyle kalın, (sevgisiz kalmayın.)

Resim, netten

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..