Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir kırık aşk

Bir kırık aşk
 

Kız seslendi arkasından "Sen ben misin, benim misin ya da benden misin? Sen ve Ben. Ya biriz ya da ayrı. "

Bakmadı erkek arkasına bile. Oysa aşkına inandırabilmek için o söylemişti bu sözleri Bir bakışına aşık olupta günlerce aklından çıkmadığında, günlerce ona aşkını anlatabilmek için yalvardığında çıkmıştı kelimeler ağzından.

Kızı gördüğünde ilk defa sinemanın gişesinde ve kader demişti yanyana aynı koltukda 92 dakika boyunca filmi değilde onu seyrettiğinde. Aşk demişti bu . ilk bakışta, ilk çırpınışda aşk.

Ama kız birkere bile bakmadı ona , inanmadı hercai aşkına. Günler, geceler sürdü aşkına inandırması sevmekten korkan genç kızı. Aşka inanmazdı kız , hele ölesi aşklara kanmazdı da güler geçerdi. Sevda yalan bir ateşti de sonra düştü yalan aşkın tuzağına. Ne güzel sözleri ne hediyeleri inandırabilmişti erkeğin aşkına genç kızı. Tek bir cümleydi onu bukadar aşka bağlayan.

Erkek "Sen ve ben. Benimsin, Bendensin, diğer yarımsın. Bu andan sonra kopamayız biriz ama inanmazsan aşkıma cehennemimde kalırım senden ayrı bir başıma" demişti.

Ve cenneti olmuştu gençkız erkeğin. Herşeyini ama herşeyini verdi. Gizlide saklı kalmış tüm sırlarını, güzelliklerini. Bir büyülü masaldı sanki aşk. Yatağı bulutlardı.Oradan hiç inmeyecek, masal hiç bitmeyecek sanmıştı. Oysa bir anda buldu kendini yerde. Erkek hercai idi de, başka bir çiçekteydi çoktan .Günler geçmiş , genç kızın pınarlarının son damlasıda kurumuştu ama yoktu haber ondan. Kız ondan geriye kalan kalan kalbi ve günahı ile birlikte erkeğini son kez gördüğünde söyledi ona sözlerini.

"SEN BEN MİSİN, BENDEN MİSİN YA DA BENDEN MİSİN. SEN VE BEN. YA BİRİZ YADA AYRI"Ben sen oldum , senin oldum da sen ben olamadın. Cehenneminde yaşa artık bana verdiğin günahınla. Bir daha cennetin olmayacak , bir daha ben olmayacağım. Ama sen yaşayacaksın sırtındaki kamburla. Gün gelipte ellerinden kayıp gittiğinde gençliğin ölmek isteyipte ölemeyeceksin bir başına bir köşede.

Ve tetiği çekti . Kanlar içinde yere yığıldığında erkek üzülmüş ama unutmuştu onu kısa zamanda. Sonra yıllar geçti. Erkek ne evlenebildi ne de onun gibi sevenini bulabildi.Parasıda yoktu artık , gençliği de.Şimdi yaşlı gözlerle bakıyoru camın arkasından. Bedeni yorgun, kırgındı. Buruşmuş teni ve sırtındaki kamburuyla ne bakanı vardı ne de bir dilim ekmek vereni. Ölmek istedi defalarca ama ölemedi. tutmuştu işte genç kızın ahı . Şimdi pişmanlık neye yarardı. Keşke dedi" keşke bilseydim bu aşkın değerini..........."

 
Toplam blog
: 70
: 753
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

.... ..