Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Güncel
 

Bir Kitap: İsim Şehir Bitki-Yılmaz Özdil / Bir Röportaj-İpek Durkal

Bir Kitap: İsim Şehir Bitki-Yılmaz Özdil / Bir Röportaj-İpek Durkal
 

İSİM ŞEHİR BİTKİ - YILMAZ ÖZDİL


Bu kitap adını memleketin içinde bulunduğu bitkisel hayattan aldı

http://www.hurriyet.com.tr/pazar/20589788.asp

Hürriyet yazarı İpek Durkal'ı konuk yorumcu olarak katıldığım Her Şey Tadında adlı tv magazin masasında tanıdım.

Yaptığı işi layıkıyla yapan, yüreği güzel bir kadın olduğunu hissettim.

Sıcak ve içten hali, yayında bana yardımcı olan tavırlarını görünce de pek sevdim.

Bu röportajındaki soruları çok isabetli buldum ve keyifle okudum.

Kitabın adını memleketin eşya gibi satılmasından kaynaklı İsim Şehir Eşya olarak düşünmüş ama şu an içinde bulunduğumuz bitkisel hayat daha cazip gelmiş.

Daha ilginç ve öğrenmek istediğiniz pek çok konuyu bu röportajda bulabilrsiniz.

Sizlerle paylaşıp linkini vermek istedim. Kitabı en kısa zamanda alıp okumak istiyorum.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..