Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir kızı seviyorsan söyle; o da seni seviyor ama söyleyemiyorsa aynı zamanda insanlık etmiş olursun

Bir kızı seviyorsan söyle; o da seni seviyor ama söyleyemiyorsa aynı zamanda insanlık etmiş olursun
 

Kadınların aşkını söyleyememesi çok büyük sorun. Valla birinin beni sevdiğini ama söyleyemediğini bilirsem çok rahatsız olurum. Erkekler vicdansız ya, için için kavruluyor ama sana açılamıyor, kendini bir onun yerine koysana!

Erkek de sevdiğini söyleyemiyor. Ama aksiliğe bakın ki söyleme görevi ona verilmiş. Bazen söz ve davranışlarla belli etmeye çalışmak da yeterli olmuyor. Duyması, bilmesi daha da önemlisi inanması için söylemek gerekiyor.

Kızın aşkını hiç söyleyemediğini düşünün… Eğer birbirlerini seviyorlarsa erkek bir yiğitlik yapacak sevdiğini de kurtaracak. Ben de söyleyememiştim. Duvara yazdım. Laz kızı görmedi tabi. Keşke hamsi resmi çizseydim. Belki anlardı.

Kadını erkeğin karşısında böyle mahkûm bırakan zihniyeti anlamıyorum. Artık bunlar kalmadı diyenlere de boş verin, kadın beni al diyemez; bu galiba biraz fıtrat meselesi.

Hangi davranışlarımız sevgimizi açıklar? Sevdiğimizi bilse bile kendisi açılmak için duymak ister. Söylemek de kolay değil. Aslında diyorum ki bunun bir şifresi olsa.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..