Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir kızıl gül

Bir kızıl gül
 

Bir "kızıl gül":)


Bu gece
Sen vardın yine rüyalarımda
Öptüm okşadım gönlümce
Uyandım
Uyuyamadım bir daha
Bir kâğıt aldım elime
Bir de kalem
Bir gül
Bir çiçek
Bir kan yazdım
Canlı olsun istedim
Can suyu serptim üzerlerine
Yüreğimden bir avuç alıp
Bir kızıl gül yarattım sana
Adresini yazdım verdim eline
Geldi mi
Sevindin mi
Alıp kızıl gülümü
Taktın mı sol kulağına
Sararıp solmuştu yüzün
Al, al oldu mu yeniden
Ben sensiz yapamam be gülüm
Çık rüyalarımdan
Gel sokul koynuma
En günahsız halinle
Al götür beni
Şu rüyaların gerçeğine
Ellerim ellerinde                                                                                                                                                       Dinsin şu yürek ağrısı

(Halil Güven- Şiirlerim Söke- 2005)

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..