Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '16

 
Kategori
Güncel
 

Bir köprüye de Atilla'nın adı verilsin; "O Müslüman değil" O Müslüman değilse sen de Türk değilsin

Bir köprüye de Atilla'nın adı verilsin; "O Müslüman değil" O Müslüman değilse sen de Türk değilsin
 

Atilla İlkokulu. Adam Roma’nın kapısına dayanmış, adını ilkokula veriyorlar. Oğuzhan İlkokulu. Türk’ün atasının adını ilkokula veriyorlar. İlkokul ne ki, benim adımı bile ilkokula veriyorlar; teklif ettiler kabul etmedim. Düştük Arap-Acem karışımı yönetimlere, soyumu ezim ezim eziyorlar!

Bu ülkede Türk yok ya! Kim ben Türk’üm diyorsa inanmayın! Eline almış bir bayrak “Ben Türk’üm” Senin Atatürk’ten başka atan yok mu? İnsanlık için Âdem neyse Türkler için de Oğuz Han odur. Dünya Atilla’yı konuşuyor sen adını ilkokula veriyorsun.

Bir Köprü yaptılar Fatih. Sonra bir tane daha yaptılar Yavuz. Şimdi İzmir’e yapacaklarmış Alpaslan. Daha öteye gidemezler; çünkü yol ikiye ayrılıyor: Orta Asya, Orta Arabistan. Bunlar tarihimizi 1071’den başlatıyorlar. Hani oralarda biraz dolaşsaydık peygamberin doğumundan başlatacak, kitabın yüzüne de deve resmi koyacaklardı.

Atilla Müslüman değilmiş bu yüzden bizim atamız sayılmazmış! O zaman Müslümanlık vardı da kabul mü etmedi? Gelmemiş bir dine mi inanacaktı? Ya ben şunu diyorum, Türklükle bir ilginiz olmayabilir. Kendiniz Türk değilsinizdir belki. Hatta belki Türkleri sevmiyorsunuzdur. Ama Türkiye’yi yönetiyorsunuz ve bu ülkenin halkı da Türk. Dalga geçer gibi Müslüman olmayanın adını ilkokula, Müslüman olanın dünyanın en büyük köprüsüne veremezsin! Biz Müslüman olmadan önce Türk’tük. Sizleri bu büyük millete saygıya davet ediyorum!

Bu ülkenin kendine Türk diyen halkı yapılanları görmeyebilir, ben görüyorum. Ülkücüler var bu ülkede. Akşama kadar Türklükten bahsediyorlar. Hani nerede Atilla, Oğuz Han, Bilge Kaan? Siz de mi 1071’den başlatıyorsunuz tarihimizi? 1071 Türk’ü tarihinden koparmak için oyundur. Siz eski Türkleri kabul etmezseniz biz de Osmanlıyı kabul etmeyiz; kalır ortada Mekke, Malazgirt, Atatürk.

E Fatih Türk değil mi? Müslüman olmasa adını köprüye vermeyecektin! Dinim oradan geliyorsa kanım da oradan geliyor, nasıl böyle bir ayrım yaparsın!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..