Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Bir küçücük Ayşecik varmış

Bir küçücük Ayşecik varmış
 

dogum gunu pastasi kardesim icin


Bir kucucuk Aysecik varmis ,
Annesi onu cok cok severmis
Sen benim canimsin ..

diyerek kucagimizda salladigimiz en kucuk kardesimiz kirkina merdiven dayadigini soyledi telefonda . 17 aralik onun dogum gunu . Bes kardesin icinde dogum tarihi en dogru yazilan o . Ayricaligi hastane de dogmasi ve gunu gunune nufusa kaydedilmesi .

Oturdugumuz evin yaninda insaat halinde bir ev vardi . Ikinci katin balkonuna cikar allta yigili kumun ustune atlardik MBcu Halide ve ben . Mutlumavi daha iki yasinda idi . Halide ve ben on yasini asmistik bile . O kumun ustune atlamak ne zevkti . Bir gun yine atlarken halam ya da yengem hatirlamiyorum cagirdi bizi . Bebek geliyor hadi eve , anneniz hastaneye gidecek diye . Tekne kazintisi Aysecik iki uc gun sonra annemin kollarinda eve geldi .

Sevimli bir bebekti . En kucuk oldugu icin ilgi merkezi oldu. Annem ozenle uzatti onun saclarini . Bizlere pek sarilmazdi ama nedense Ayse ve mutlu maviye daha cok sevgi gosterirdi. .Aysenin bakiminda ozellikle bezinin yikanmasinda Halide nin cok emegi vardir . Aysenin saclari hep iki orgulu idi .Tipki o zamanlar TV de gosterilen KUCUK EV dizisindeki LAURA gibi . Onun taklidini yapardi bize .

Ben ogretmen oldugum yil o da ilkokula basladi ve okulun ikinci yilda annemizi kaybettik . Anne sevgisini en az alan Mutlu mavi ve Aysecik icin uzulurdum hep . Tembel degildi ama ders calmayi cok sevmezdi sanirim . Evsahibimiz Saniye teyzenin gozdesiydi o . Annem olunce onun saclarina bakamayacagim endisesi ile kestirdim . ben universite vekil ogretmenlik ve ev arasinda mekik dokumaktan bir hal oluyordum . Uzun sure altin sarisi saclarini sakladik . Kiyamadik atmaya . Yataklarin altinda idi .

Lisede biraz yaramaz arkadas edinince bizleri telaslandirdi. Bir ara bana "Abla benim birileri ile konusmaya ihtiyacim var ama beni hic dinlemiyorsun "dedi. Keske onu dinlemesini bilseydim .

Amerika ya gitmem kesinlesince nasil aglamisti. Unutamam o gunu . Ben de devletin bana sagladigi olanagi kacirmak istememistim . Ben gidince erkek kardesimin evine gitti babamla cunku gelirleri yoktu . Sagolsun GELINIMIZ cok iyi bakti onlara . Solugu MB cu Halidenin evinde aldilar . Halide kol kanat gerdi onun disaridan mesleki egitim almasini sagladi ve bizim Aysecik ana okulu ogretmeni oldu .

Sonra babamizi yitirdik ama o Egenin kucuk bir kazasinda calistigi sirada esi ile tanisti . Dunya tatlisi bir insan . Dugununde sadece biz kardesler vardik . Ana yok baba yok . Ama cok guzel bir gelin omustu . Esim Mikio yu da oynatacak kadar oynamisti dugununde . Japonlar bizim gibi oynamazlar dugunlerde .

Simdi cocuklari var iki tane birbirinden guzel ; karabiber ve kimyon . Onlara ben onlar kucukken davrandigimdan daha disiplinli ve sevgi ile yaklasiyor . Kotu ruya gordum abla iyi misin diye arar telefonda . Bazan abla bir sesini duymak istedim der arar .

Buradan gonderdigim ogrencilerime ev sahipligi yapar . Tanitir anlatir bildiklerini onlara . Mutlu mavi de bu konuda eksik kalmadi hic . Halide seni ve yavrularini da unutmadim . Aysecigin orta bire giden kizi bile yemek yapmis gecen yaz giden iki ogrencime .

Tum kardeslerimi cok seviyorum . Ayirt edemem . Tek uzuldugum MB cu mutlu mavinin ve Aysecigin anne sevgisini bizler kadar tatmamasi ...

Kucuk kizi karabiberine bakinca annemi gorur gibi olurum . Cok ama cok seviyorum kardeslerimi ve onlarin ailelerini .

Yeni yasin kutlu olsun Aysecik . Sana yavrularinla ve esinle saglikli mutlu bir yasam diliyorum . Tum guzellikler sizlerin olsun .

Sulu gozlu ablan biraz daha yazarsa ekrani goremeyecek kadar gozyaslarina bogulacak . Tekrar yeni yasini kutluyorum .NICE YILLARA . O TANJYOUBI OMEDETOU . Resimdeki keki kestik Merisa yarisini goturdu bile . Ben de kendi payimi yiyeyim bari senin yerine ....
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..