Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Bir küfür eksikti !

Bir küfür eksikti !
 

Tamam kabul ediyoruz her çeşit insanın yazı yazdığı bir platform burası...
İnançlar başka, kültürler başka ,düşünceler başka başka...Herkes istediği konuda istediğini yazar !
Herkese saygımız vardır ve olmalıdır da...

Ama küfür edene asla !

Bir arkadaşımız bloğunda açıkça küfür ediyor,ama bir harfini değiştirmiş ...Yani şimdi onu okuyan anlamıyor mu? Veya bir harf değişti diye küfürlükten çıkıyor mu?

Üstelk bir defa değil bir kaç defa kullanılmış aynı kelimeler ve birçok erkeğin yaptığı gibi hedefte kadın var !

Kardeşim madem ki küfür edeceksin kadından başka bir şey bulsana...

Zaten anlamak ta mümkün değil...

Seks ve sevişmek insanları mutlu eden bir ihtiyaç değil midir? Neden onu kötü anlamda kullanıyorsunuz?

Kızdılar mı o kelime hemen dillerinin ucunda hazır, ayıptır ve kınıyorum !

Editörlerimiz de neden buna müsade ediyorlar anlayabilmiş değilim.

Her iki tarafı da protesto ediyorum ! Ve o bloğun kaldırılmasını talep ediyorum !

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..