Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

Bir Kürt’ten acı gerçekler

Bir Kürt’ten acı gerçekler

Aslında anlatacağım şeyler uzun yıllarca yaşadığımız şeyler. Kim bilir bu olayların başladığı andan itibaren atılan kurşun, öldürülen suçsuz günahsız kişilerin kemikleri toprak oldu ve halen günahsız yere insanlar öldürülüyor. Eminim ki bu ne Kürt sorunu nede bir vatanseverin verdiği mücadele bu sadece kardeşi kardeşe katletme oyunu bunun içinde eminim ki; bu devlete vatansever gibi gözüken veya bir ekmek için kanın akmasına göz yumacak kadar basit insanlar var. Yahu bu kadar mı beceriksiz bir milletiz, çözüm o kadar mı zor

Yok…

İnanmıyorum bir sorunun bu kadar zor olacağını bunu zorlaştıran önüne engel olarak çıkan çıyanlar var. İşte asıl çözüm onların başını ezmek eminim çözüm o zaman olur. Çözüm bu ülkede her şeye muhalefet olmakla olmaz çözüm ben milliyetçiyim “kahrolsun PKK, vatan sağ olsun” demekle olmaz, bunlar soyut kavramlar insanlara somut kavramlar şart. Ülkemizde getirilen çözümlere muhalefetin tepkisi hep vatana ihanet gözüyle bakıldığı için veya iktidarın cesaretsizliği diyebiliriz.

Gel gelelim Kürt sorumlusuyum diyenlere; Kürt sorumlusu olan şahıs çözümlerin karşısında durun somut veya soyut bir adım atmaktır. Kusura bakmayın üstünüze atılan topu siz taca atarsanız, bu iş zor çözülür. Eğer halk sizi seçmişse bu demektir ki muhatap sizsiniz. Bu açıklamalarımdan dolayı eminim ki bana da vatan haini derler bana göre asıl hainler bu sorun için soyutta olsa somutta olsa olumlu bir adım atmayanlardır. Unutmayın ki bugün mecliste birbirine şerefsiz diyenler aynı okullarda aynı mahallelerde yaşamışlar bunun eğer farkında olmayacak kadar bilgisizler ise yazık derim.

VEDAT OKŞAKSİN

 
Toplam blog
: 18
: 740
Kayıt tarihi
: 09.01.08
 
 

Ben Vedat. Digor'luyum. Liseyi Kars'ta okudum. Erciyes ünv inşaat müh kazandım. 2004 mezunuyum. Ş..