Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
Dostluk
 

Bir labirente girmişim

Bir labirente girmişim
 

Böylesine kahrolmak nedendir !


NE OLUR GEL DE AL BENİ

Seni unutmak, sevginden kaçabilmek için

Bir dolambaca girmişim bilmeden,

Nasıl çıkacağım ki buradan ben.

Şimdi dar ve çıkmaz bir sokaktayım,

Duvarlar, üzerime üzerime geliyor,

Yastayım .

Yolumu kaybettim,

ne olur bul beni.

Ne olur gel de al beni.

Çaresizlik sardı dört bir yanımı,

Geriye dönemiyor, ileri gidemiyorum Sanki aynı yerlerde dolanıp duruyorum

Dönüp dolaşmaktan yorgun düştüm.

Aklıma gelmiyor şimdi

Sahi, ben sana neye küstüm.!

Kayboldum,

Ne olur bul beni

Ne olur gel de al beni…

Birazdan akşamın soğuk karanlığı çökecek bu sokaklara,

Ben boynu bükük mahkûm oldum buralarda kalmaya.

Korkuyorum, sensiz kalmaktan,

vaz geçtim senden ayrılmaktan,

vaz geçtim seni unutmaktan…

Allah kahretsin, kahretsin beni,

Zaten istesem de unutamıyorum ki ,

İçimde büyük bir yangın,

Senin için yanıyorum..

Bak, senin için ağlıyorum….

Sensiz olamam, alışamam sensizliğe.

Daha şimdiden özledim seni delicesine..

Kayboldum,

Ne olur bul beni

Ne olur gel de al beni…

Tünay Süer

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..