Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bir mantıksızlık daha!

Bir mantıksızlık daha!
 

alıntı


Arabamı satacağım. Gazeteye ilan verdim. Telefonla arıyorlar. Genellikle sorulanlar.

-Boyası orijinal mi?

- Vuruğu eziği var mı?

- Değişen parçası var mı?

Bu soruların sonunda arabanın mükemmel olduğu veya olmadığı anlaşılabilir mi? 

Bu sorular bana çok mantıksız geliyor.

Arabanın dış görünüşümü önemlidir yoksa motorun ve yürüyen aksamın durumu mu?

Motorun durumunu soran yok.

Yağ yakıp yakmadığını düşünen yok.

Rotilleri,fren kampanalarını, şanzımanı düşünen yok.

Elektrik aksamının iyi çalışıp çalışmadığını merak eden hiç yok.

Varsa yoksa kaportanın  durumu. Onu öğrenmek istiyorlar?

Bağaj kapağı değişmişse ne olur? Hiçbir şey olmaz.

Boya değişmişse ne olur? Hiçbir şey olmaz.

Ama motorun pistonları bitikse araba devamlı yolda bırakır. Bunu düşünen yok.

Evlenme programlarında da öyle.

Evlenecek olan genç bayan genç adamın burcunu, kaç kardeş olduğunu, hobilerini soruyor. Maaşını, tahsilini soran yok. 

Ben bu insanları anlayamıyorum.

İnşallah onlar beni anlarlar!:))

 

 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..