Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir maske daha taktım yüzüme bu sabah

Bir maske daha taktım yüzüme bu sabah
 

"resim:alıntı"


Kendimi yalnız hissettiğim o günlerden birindeyim bilmem kaçıncı kez… Etrafımdaki kalabalığa karşın ne kadar da yalnızım. Mutsuzum… Son günlerde yaşadıklarımdan belki yorgunluğum. Belki de yılların biriktirdikleri yüzünden öfkem… Boşver be gönül diyor aklım… Ama öyle etkisi altına almış ki beni… Öyle bir kuşatmışlar ki bedenimi, zihnimi olayların içine dahil olmamak mümkün değil. İstemeden içine çekiyorlar seni bir vantuz gibi.

Alıp başımı gitmek ve izimi silmek dileğim yine … Hem de bilmem kaçıncı kez. Ama nerede ben de bu cesaret. Çakıldım kaldım buralarda ve izin veriyorum bile bile beni yok etmelerine. Azar azar koparıyorlar sanki anlaşmışcasına her yanımdan.

Yok oluyorum, hissediyorum. Yüzüm asık görebiliyorum aynaya bakmasam bile. Nasıl da gergin yüz hatlarım. Başım çatlayacak gibi ağrımakta. Etrafımdaki sesler, Tanrım sessizlik olsa. Kendi kendimle kalsam… Bir de onlara dert anlatmak zorunda kalmasam. Ama nerde. Hep zorunluluklar beni sarmalayan.

Güya çok seviyorlar beni… Bir de sevmeseler … Allah korusun… Severken değil de aşırı dozdan öldürecekler beni.

Ağlıyorum… Hıçkırıyorum… An oluyor isyan ediyorum… An oluyor ölmek istiyorum…

Gece oluyor… Uyumak lazım… Sağa sola dönüyorum… Gözlerim dikili kalıyor bir yerlere… Kalkıyorum, yatıyorum, sonunda teslim oluyorum uykuya… Rahatsız uyuyorum… Saçma sapan görüntüler geçiyor kapalı gözlerimin içinden… Rüya değil gördüklerim, biliyorum. Uaynıyorum sabah olunca… Yorgunum, çok yorgun.

Bir maske daha taktım yüzüme bu sabah…Biraz allık, bir iki rimel darbesi… Dudaklarıma ruj, tırnaklarıma oje. En göz alıcı renkleri seçtim dolaptan… Kan kusup kızılcık şerbeti içtim diyeceğim ya hani … Gülümsemeye çalıştım yeni doğan güne elimden geldiğince. Polyanna olmaktan bıktım ama ne gelir elden.

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..