Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir mektup yazdım, posta kutusuna attım...

Bir mektup yazdım, posta kutusuna attım...
 

Ben bu bedende, 14 haftalık oldum. Annemin yumurtası ve babamın koştura koştura gelen spermi konuşmuşlar, ben olmuşum:) Daha cinsiyetim belli değil, önemli de değilmiş. Öyle diyorlar. Bir mektup yazdım anneciğime. Burdaki söylentiler üzerine bir sürü de soru sordum:

En insani duygu nedir ki?

Bu insanlarda hangi duygudan en çok vardır ki acaba?

Sevmek; vardır herkesde, evet evet vardır, tüm kainat bunun üzerine kurulmuş, olamaması imkansız. Bir güvercin ile maymun, bir goril ile tavuk bile birbirini severken bu akılla yaratılan insanoğlu heralde birbirini çok seviyordur değil mi anneciğim?

Kızmak- öfke; evet bu da herkes de vardır. Ama hayvanlardaki öfke gibi değildir heralde Kızan-öfkelenen insanlar yaptıkları eylemlerin sonuçlarını da bilirler değil mi anneciğim?

Kadını da erkeği de sinirlenir, kızar. Birbirlerine de kızarlar ama daha çok severler mi acaba anneciğim? Duymuştum kadın-erkek çok konuşuluyormuş çok yazılıp çiziliyormuş dünyada diye de ondan sordum hani:)

Acırlar mı onlarda. Acıma duygusunu yitirmiş demişlerdi insan! Ama olur mu kendinden kat be kat gelişmemiş yaratıklar bile acıyorlar birbirlerine, olur mu anneciğim?

Kıskanmak dediler; sen çıkınca baban seni kıskanacak dediler. Kadınlar da erkekler de hep birbirlerini kıskanıyorlarmış, hatta kavga ediyorlarmış bu nedenle! O nedir pek anlamadım anneciğim?

Sevinç; ben doğunca olacakmış. Herkes sırıtacakmış. Özellikle de sen beni hiç bırakmayacakmışsın, hani içgüdüselmiş ya bu. O çöpteki bebekler neyin nesidir ki anneciğim?

Hüzün; kötü şeyler olduğunda herkes üzülürmüş de ağlarmış. Ama bi de ‘’erkekler ağlamazmıymış’’ neymiş? Ama onlar da insan; atlar bile nasıl ağlıyor bilir misin anneciğim?

Bencillik, bencilik varmış bir de. Hatta şarkısı da mı varmış ne.’’hep bana rabb bana...’’. Herkes bencilmiş dünyada, ama fazlası hatta sonra duydum azı da zararmış bunun! Öyle mi anneciğim?

İnanmak; herkes inanır mı anneciğim? Neye mi? Peki neye inanması gerektiğini düşünmüşler midir ki? Mucize olan işte ben! Daha neyi arıyorlar ki? Söylemeye gerek var mı Allahın varlığını-birliğini anneciğim? Birbirlerine bile inanıp, güveniyorlar mı ki bu insanlar anneciğim?

Bitmez tükenmez düşünen insan, tek kelimeyle mükemmel varlıkmış esasında anneciğim!

Hele bir de birbirlerini sevip-sayarlarsa, inanırlarsa herşey daha da iyi olacakmış.

Cinsiyetim belli değil ama benim adım da ‘’sevgi’’ olsun mu anneciğim...

Hıı bi de şimdi bu insanlar sorarlar mı niye mektubu annene gönderdin de babana göndermedin diye? :) Şeyy ben de annem gibi anne olacam da ondan. Çok mu bencil davrandım acaba anneciğim?:)

 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..