Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir memleket düşlüyorum

Bir memleket düşlüyorum
 

Çok oldu, sevda üzerine
Ninnilerle avuttuğun gönlümü
Uyandıralı aşk uykularından çok oldu...
Çok oldu...gönlümü kilitleyip gönlüne
Aşkımı aradığım bu topraklar
Dar olalı garip gönlüme
Çok oldu çilekeş günlerim...

Aş için, yar için, yarın için...
Bir davayı alıp koynuma
Yüreklice, bir başıma
Aşıp dağları
Yorgunluk nedir bilmeden
Kara gözlerimi, kara gecelere
Çakmak çakmak yakıp
Bilmediğim mechullere akıp
Neden? diye sormadan kendime.
Unuturcasına herşeyi
Ve hatta
Seni bile sevmeyi
Çok zaman doldu...

Gel deme bana
Artık yüregime titretmiyor
Yalancı aşklar...
Bir memleket düşlüyorum
İş için, gurbete gönderdiği, evladının yokluğuna
Ağlamayacak analar...
Bir memleket düşlüyorum
Çamursuz yol kenarlarında
Analarına çiçek toplayacak çocuklar...
O çocukların ki:
Uçurtmaları sevda yüklü
Geleceğine toz konmamış
Ve her günleri bahar...

Bir Memleket Düşlüyorum! ! ! 


Ekmek derdi girmeden aralarına,
Sevdim deyip yüreklice dikilecek
Analarına, babalarına...
El öpüp kavuşacak aşıklar diliyorum!

Bakma bana öyle!
Artık yüreğimi yakmıyor bu bakışlar...
Bakma bana öyle!
Birde sen acıtma canımı ey yar!
Acıtma canımı...
Yokluk urbasını giymişim.
Bir Memleket Düşlüyorum,
Dilimde sadece dualar..  

 
Toplam blog
: 2
: 1024
Kayıt tarihi
: 03.06.11
 
 

Çok oldu, sevda üzerine ninnilerle avuttuğun gönlümü uyandıralı aşk uykularından çok oldu... Çok ..